Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2009, 23:43
Posty: 178
GG: 0
Samochód: MANiki

Koledzy, lekko syczało od lat przy przewodzie odchodzącym od wybieraka - oznaczyłem na czerwono. Odkręciłem, uciąłem kawałek wężyka fi-4mm, ale nic nie pomogło, cieknie nawet więcej. Jak to się powinno uszczelniać? Pierścień zaznaczony na niebiesko na pewno nie uszczelni tego na stożku bo jest przecięty więc zawsze na rozcięciu będzie wyciek powietrza. On pewnie tylko zabezpiecza żeby przewód nie wyskoczył na zewnątrz. Nakrętka jest pięknie uszczelniona oringiem na zewnątrz więc tutaj też się uszczelni. Tam może powinien być jakiś oring o średnicy wewnętrznej 4mm żeby go założyć na wężyk i włożyc to do środka (kolor zielony). Tylko jaki rozmiar tego oringu? Wiecie może jak to sie powinno zaciskać żeby powietrze nie leciało?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 518
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Na końcówce tekalana musisz mieć o-ring który uszczelni przewód w złączce , taki sam sposób uszczelnienia jest na zasilaniu fotela i tam na przewodzie 6mm idzie chyba 6X2 .Mam gdzieś w warsztacie taką złączkę ,jak znajdę to jutro zmierzę .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7245
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak wyciągniesz przewód z tej nakrętki to w nakrętce powinien być oring, możesz też sprawdzic średnicę gwintu i zamiast tego przykręcić szybko złączkę

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2009, 23:43
Posty: 178
GG: 0
Samochód: MANiki

Cytuj:
Na końcówce tekalana musisz mieć o-ring który uszczelni przewód w złączce , taki sam sposób uszczelnienia jest na zasilaniu fotela i tam na przewodzie 6mm idzie chyba 6X2 .Mam gdzieś w warsztacie taką złączkę ,jak znajdę to jutro zmierzę .
Czyli o-ring 2mm x 2mm (wymiar podajemy średnica wewnętrzna x przekrój czyli on ma mieć otwór 2mm i 6mm na zewnątrz). Dojdzie on wówczas do czoła przewodu zatem przewód musi być w miarę prosto na końcu docięty...
Cytuj:
Jak wyciągniesz przewód z tej nakrętki to w nakrętce powinien być oring, możesz też sprawdzic średnicę gwintu i zamiast tego przykręcić szybko złączkę
Taka szybkozłączka to jak wygląda plus minus? Podeślij proszę jakiś rysunek poglądowy z netu.
Dziękuję Wam za pomoc!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2016, 7:40
Posty: 34
Samochód: DAF

Zmierz tekalan po zewnątrz, gwint w trujniku i kup całe szybkozłącze to majętku nie kosztuje, albo i cały trujnik i nie baw się takie łatanie oringami.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: