Ale właśnie tak zrobili koleżko! Kupili markę White. No i co, dupa i tak.
Cytuj:
Zauważ, że Perbilty i Kenworthy kupują owneroperatorzy, chcąc pokazać że jeżdżą amerykańskim truckiem. Volvo kupują duże firmy mające po 100 i więcej trucków. Sądzisz że nie umią liczyc paliwa i kosztów serwisu?
Właśnie nie jest tak, ja też jak pojechałem do Stanów to myślałem, o k****, te wszystkie zajebiste amerykańske troki, łoja.
A prawdopodobieństwo spotkania klasyka jest takie samo, jak spotkanie w Europie podrobionego wytunignowanego tira, no zdarza się, ale większość to zwykłe auta w szarych plastikach.
No i taki KW czy Pete też produkują tiry "aero" i jak najbardziej kupują je pełne floty, zobacz tutaj :
http://www.peterbilt.com/products/on-highway/
Masz dwa tiry do wyboru, oba gwarantuje Ci, że technologicznie są identyczne, ten sam silnik, elektryka, deska rozdzielcza, kierownica z Dafa, osie, co tam chcesz. Tylko jeden ma aerodynamike klocka i kupują go "ownerzy" i zapaleńcy a drugi to typowe rozwiązanie flotowe, bądź dla tych, którzy chcą oszczędzić na paliwie.