Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lis 2013, 18:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lis 2013, 18:45
Posty: 8

Chciałbym poznać Waszej opinii, czy ciężko było zdać tę kategorię.
Ja chciałbym zrobić C, aby zostać kierowcą w wojsku, ale jeśli coś poszło nie tak, to robię KW i szukam pracy na solówce.
Ciekawi mnie czy ktoś z Was pracuje z samym C na solówce, czy bez C+E znalezienie pracy nawet na solo jest niemożliwe ??
Zawsze chciałem jeździć czymś dużym i jestem trochę podjarany tym tematem :oops:


Post Wysłano: 12 lis 2013, 20:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3145
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Kolego... Jeżeli masz taką podjarke to użyj opcji szukaj :)

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 12 lis 2013, 21:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2013, 23:45
Posty: 17

Trochę głupio pytasz, na solo jest Ci potrzebne tylko C, więc nie rozumiem pytania. Jeśli chodzi o pracę to idzie znaleźć (bez doświadczenia jak wszędzie, jest ciężko). Teraz zależy od typu pracy. Możesz mieć C i jeździć wywrotką, ale możesz też chłodnią. Nie licz na to, że na C będziesz robił trasy po kilkaset kilometrów dziennie. W sumie z tego co zaobserowałem po zjaomych kierowcach to najlepiej jeździć chłodnią. U mnie widziałem ogłoszenie do rozwożenia towaru do Netto na solówkę. Mój znajomy tak pracował, wyglądało to tak, że ładował się raz, jechał na sklepy (max 100 km od magazynu, zazwyczaj 30-40 km), zwalał towar, wracał ładował się jeszcze raz i tak nawet 3-4 razy, w miare ilości czasu jaki mu został. W efekcie wywoził więcej palet dziennie niż ciągniki siodłowe (max 2 razy dziennie się ładują bo robią dłuższe trasy). W efekcie wygląda to tak, że on narobił się 2 razy więcej, wywiózł wiecej palet ( nawet około 90 dziennie) a ciągnik 70 a zarobili tyle samo. Dłuższe trasy są lepiej płatne. Więc przemyśl tą solówkę bo kokosów nie będzie a potem na dorobienie C+E może już nie być czasu bo nie będziesz miał z czego żyć, chyba że rodzice pomogą.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: