Witam !
Pomyślałem ze przyda się komuś wiedza na ten temat. A więc do pracy.
Potrzebne narzędzia :
- śrubokręt krzyżakowy
- żaróweczki T5 24V (są tez takowe w wersji LED, ja jednak uzyłem zwykłych, kupionych w sklepie z częściami do samochodów cięzarowych.)ZDJECIE POGLĄDOWE, NIE JESTEM PEWIEN WYMIARÓW
-nóż lub płaski mały śrubokręt do wydłubania zaślepek
Jak to zrobić ?
1. Należy płaskim śrubokrętem wydłubać zaślepki (2 sztuki), które znajdują się na górnym plastiku (nad tacho i nad obrotomierzem),
2. Odkręcamy śrubki (2 sztuki), które ukazały się po zdjęciu zaślepek,
3. Teraz pociągając do siebie, zdejmujemy czarną, plastikową osłonę.
4.Uzyskaliśmy dostęp do 3 śrub. Wykręcamy je
5. Następnie przenosimy się pod zegary. Musimy zdjąć czarną, plastikową osłonę. Trzyma się ona na 4rech śrubach, które są ukryte pod zaślepkami
6. Uzyskaliśmy dostęp do 4 dolnych śrub panelu zegarów. Odkręcamy je.
7. Delikatnym ruchem pociągamy zegary do siebie. Powinny dac się wyjąć i ukazać to do czego chcemy się dostać, czyli masa żarówek R5 i w moim przypadku wyswietlacz Autocheck'a.
8. Robimy tam co trzeba, wymiana uszkodzonych żarówek, ewentualne sprawdzenie wszystkich po kolei. Polecam również wydmuchać kurz z zakamarków, zawsze to dodatkowa ładowność i mniej bakterii w kabinie <rotfl> ZARÓWKI R5 SIĘ PRZEKRĘCA. NIE NALEŻY ICH WYRYWAĆ. BEZ OPORU POWINNY DAC SIĘ WYJĄĆ.
Jak to złożyć ? Już objaśniam. Sprawa jest banalnie prosta, jak samo rozłożenie.
1. Lekko łapiemy 3 górne śrubki (te nad tacho i obrotomierzem),
2. Następnie przykręcamy 4 dolne śrubki,
3. Dokręcamy 3 górne ,
4. Przykręcamy dolną plastikową osłonę. Tu może przydać się 3 ręka. Najpierw należy ją spasować z zegarami, tak aby nie było tam tzw. szpary i przykręcic,
5. Wsuwamy górny plastik,
6. Przykręcamy 2 śruby górnej osłony,
7. Wtykamy we wszystkie otwory zaślepki, które wyciągnęliśmy.
I to by było na tyle. Proszę o komentarze, bo to w sumie mój pierwszy manual. Manual jest oczywiscie MOJEGO autorstwa.
Pozdrawiam
Michał
_________________
Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO
