» Kontakt » Reklama » Pliki cookies
Dzisiaj jest 31 lip 2014, 19:34

Strefa czasowa UTC +1 godz. [letni]





Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 08 cze 2011, 16:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2008, 19:23
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
GG: 4086883
Samochód: Ducato
moze i tanio

ale na przyklad przystanek w Warszawie to tragedia, nie taki gdzie staja wszystkie autobusy tego typu

_________________
B C D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 08 cze 2011, 17:12 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Lokalizacja: Warszawa
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
maximus_pl pisze:
moze i tanio

ale na przyklad przystanek w Warszawie to tragedia, nie taki gdzie staja wszystkie autobusy tego typu

Ale z dojazdem nie ma takiej tragedii jak na "Stadion" czy Zachodnią :)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 09 cze 2011, 19:12 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
GG: 1779047
Samochód: Ford Focus Turnier 2.0 TDCi
Harry_man pisze:
Stronka im nie wydoiła. Ma ktoś link na TWB do nich?
KLIK

_________________
NAJLEPSZA polska galeria ciężarówek w Internecie - TrucksPhototrans


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 12 cze 2011, 11:05 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 13:45
Lokalizacja: Siedlce
GG: 1
Samochód: Osobowy
Wczoraj mijały mnie 3 autobusy nowe na A2.

Ładnie się prezentują i WiFi działa :mrgreen:

_________________
Wolne do 2015r.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 14:02 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Lokalizacja: Wrocław
GG: 0
Dzisiaj we Wrocławiu w godzinach 10 - 15 odbywa się prezentacja tej firmy. Korzystając z wolnego dnia oczywiście poszedłem. Kilka informacji:

Autobusy jak wiadomo nówki sztuki. Posiadają silniki MAN-a o pojemności ponad 12000 cm3, moc 462 konie. Wyposażone są w automatyczną, 12-biegową skrzynię z możliwością sekwencyjnej zmiany biegów. Spalanie autobusu na pusto to 25l/100km, co uważam za znakomity wynik.

Autobus ma 73 miejsca siedzące plus kierowca. Bardzo wygodne fotele, bardzo duża przestrzeń bagażowa. Na minus na pewno półki nad siedzeniami: są dosyć małe i ciężko będzie tam ulokować jakiś większy bagaż podręczny.

Zabudowa kabiny kierowcy jest też nietypowa: cały górny pokład wyposażony jest w siedzenia aż do przedniej szyby, dlatego kierowca siedząc ma nad sobą zaraz sufit. Widoczność do góry szczególnie jest bardzo ograniczona, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia. No i najważniejsze: cena autobusu to 400 000 euro.

Kierowcy rekrutowani są przez agencję pracy, ale zatrudniani bezpośrednio w firmie na umowę o pracę.


Sieć połączeń wygląda na razie jak wygląda, ale docelowo ma być rozbudowana. Wiele osób pytało o bezpośrednie połączenia z Wrocławia do Berlina.

Jeśli firma będzie dobrze prosperować, to powstaną nowe połączenia. Jeśli chodzi o czas połączeń, to nie powala na kolana, ale wszystko jest tak zorganizowane, żeby bez pośpiechu, bezpiecznie dojechać do celu. Każda trasa była objeżdżana i w ten sposób ustalano czasy przejazdu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 14:43 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Lokalizacja: Eriador
GG: 0
Samochód: auto
Dość obszerny opis i fotorelacja, zamieszczone są na stronie infobus'a. Część danych jednak różni się od tego co opisał wolfzan. Silniki są DAF'a, a nie MANa i mają 480, a nie 460KM. Cena jednostkowa miała wynieść 200 tys. EU, chociaż powiem szczerze, że w tym przypadku bardziej wiarygodna wydaje mi się informacja o 400 tys. EU.

Cytuj:
(kierowca nie sprzedaje biletów ani napojów czy jedzenia)

A do tego jest odcięty od pasażerów całym pokładem. Bajka.

Cytuj:
Wszystkie autobusy mają dostęp do bezprzewodowego Internetu, a każde siedzenie ma swoje gniazdko zasilania

To już w ogóle na polsko-PKS'owe standardy kosmos. Łącze pewnie po sieciach GSM, więc ciekawe czy działa za granicą. Zagadką jest kwestia zasilania - zaspokojenie potrzeb energetycznych choćby połowy pasażerów ewentualnie korzystających z laptopa będzie dość trudne. Zakładam, że te gniazdka mają standardowe 230V AC, więc przypuszczam, że pod maską siedzi normalny agregat prądotwórczy napędzany silnikiem.

W połączeniu z klimą, to te 480KM będą miały co robić nawet na postoju. :shock:

Ma ktoś jakieś bliższe info o rekrutacji kierowców? Gdyby mieli jeszcze jakieś wakaty to mam dla nich dobry materiał. :)

_________________
Czerwone i bure


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 14:50 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 06 lip 2006, 14:51
Lokalizacja: DW
GG: 0
Rowniez interesuje mnie informacja o pracy w tej firmie. Czy szukaja kierowcow we wszystkich miastach do ktorych jezdza czy tylko w Warszawie ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 14:58 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Lokalizacja: Wrocław
GG: 0
Harry_man pisze:
Dość obszerny opis i fotorelacja, zamieszczone są na stronie infobus'a. Część danych jednak różni się od tego co opisał wolfzan. Silniki są DAF'a, a nie MANa i mają 480, a nie 460KM. Cena jednostkowa miała wynieść 200 tys. EU, chociaż powiem szczerze, że w tym przypadku bardziej wiarygodna wydaje mi się informacja o 400 tys. EU.

Informacje posiadam od kierowców więc nie wiem skąd te różnice.

Adam K. pisze:
Rowniez interesuje mnie informacja o pracy w tej firmie. Czy szukaja kierowcow we wszystkich miastach do ktorych jezdza czy tylko w Warszawie ?

Rekrutacją zajmuje się agencja pracy, ale zatrudnienie jest bezpośrednio przez firmę. Na każde ogłoszenie wysłanych jest ok 100 aplikacji więc dosyć trudno się dostać, tym bardziej, że agencja na pewno trzyma się sztywno wytycznych, a gdyby rekrutacja odbywała się w firmie, to pewnie łatwiej byłoby się dostać, bo można by się osobiście w jakiś sposób przedstawić etc.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 17:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Lokalizacja: Meszna k. Bielska-Białej
GG: 0
Samochód: Volvo FH 440
Cytuj:
Część danych jednak różni się od tego co opisał wolfzan. Silniki są DAF'a, a nie MANa i mają 480, a nie 460KM.


wolfzan pisze:
Informacje posiadam od kierowców więc nie wiem skąd te różnice.


http://www.vanhool.be/Home%20EN/coaches ... ltano.html

W tych autobusach są dostępne silniki MANa o mocy 480 km oraz 460 DAFa, więc albo ktoś ma niedokładne dane i pokręcił moce, albo egzemplarze należące do PB mają różne silniki (w co wątpię).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 18:15 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Lokalizacja: Eriador
GG: 0
Samochód: auto
Ale zamieszanie z tymi silnikami - praktycznie każde źródło podaje co innego. Tak czy owak na górkę pod Siewierzem chyba wciągnie się o własnych siłach. :>

_________________
Czerwone i bure


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 19:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Lokalizacja: Bielsko-Biała
GG: 1
Samochód: R420
Powiem Wam, że im więcej czytam, tym większy sukces wróżę temu przewoźnikowi;) z całą pewnością w niedalekiej przyszłości się przejadę:)

Warunki pracy kierowców są do pozazdroszczenia.

Tak sobie myślę, że do pełni "polskości" w PolskimBusie zabrakło postawienia na Solarisy ;)

Skoro złożyli zapytania ofertowe do wszystkich producentów, to do Solarisa pewnie też.

Nie jestem jednak znawcą i nie wiem czy Solaris ma na tyle szeroką ofertę autokarów dalekobieżnych, by sprostać wymaganiom, nie wiem tez czy byłby to dobry zakup i wcale nie upieram się przy tej marce, choć taki kontrakt dla Solarisa mógłby być bardzo potrzebny.

Jestem służbowo 5x w tygodniu w Oświęcimiu, gdybym tylko był zapalonym fotografem miałbym najlepsze miejsce w Polsce do fotografowania autokarów.

Gdyż Muzeum Auschwitz każdego dnia odwiedzają tak niewiarygodne ilości turystów z całego świata, że ma się codziennie okazje widzieć paredziesiąt luksusowych autokarów. Jest to dość ciekawe, bo można zobaczyć jak polskie autobusy wypadają na tle Czeskich, Słowackich, Niemieckich, a także państw znacznie odleglejszych.

Zmierzam jednak do tego, że na podstawie tych moich profesjonalnych "analiz rynku" :) stwierdzam, ze na drogach pojawia się coraz więcej turystycznych Solarisów, choć chyba szybko rynkiem w Polsce nie zawładną. Chyba przede wszystkim dlatego, że wciąż nie stać "nas" na nowe.... lub też Solaris wcale nie ma dobrej oferty.

_________________
Tory na traktory


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 19:09 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 06 lip 2006, 14:51
Lokalizacja: DW
GG: 0
wolfzan pisze:
Rekrutacją zajmuje się agencja pracy, ale zatrudnienie jest bezpośrednio przez firmę. Na każde ogłoszenie wysłanych jest ok 100 aplikacji więc dosyć trudno się dostać, tym bardziej, że agencja na pewno trzyma się sztywno wytycznych, a gdyby rekrutacja odbywała się w firmie, to pewnie łatwiej byłoby się dostać, bo można by się osobiście w jakiś sposób przedstawić etc.

Dziekuje, juz chyba zlokalizowalem ich ogloszenia.
Co do silnika, to kierownica i zestaw wskaznikow ewidetnie podzaca od DAFa... a w przypadku autobusow to dobry slad do ustalenia producenta podwozia lub silnika.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 19:13 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Lokalizacja: Wrocław
GG: 0
Adam K. pisze:
Co do silnika, to kierownica i zestaw wskaznikow ewidetnie podzaca od DAFa... a w przypadku autobusow to dobry slad do ustalenia producenta podwozia lub silnika.

Też tak sądzę. Miałem okazję kilka razy jeździć Solarisem i wyświetlacz wyglądał tak samo, a silnik w nim pochodził właśnie od DAF-a.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 20:03 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Lokalizacja: Eriador
GG: 0
Samochód: auto
Solaris dysponuje tylko 13-metrową vacanzą, która wcale nie zyskuje na popularności - wręcz przeciwnie, bo ostatnio kupują je tylko stacje krwiodawstwa. Do tego w żaden sposób nie spełnia ona wymagań pojemnościowych tego przewoźnika.

_________________
Czerwone i bure


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 20:11 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
GG: 1779047
Samochód: Ford Focus Turnier 2.0 TDCi
Harry_man pisze:
Solaris dysponuje tylko 13-metrową vacanzą, która wcale nie zyskuje na popularności - wręcz przeciwnie, bo ostatnio kupują je tylko stacje krwiodawstwa. Do tego w żaden sposób nie spełnia ona wymagań pojemnościowych tego przewoźnika.
Solaris ma ofercie Vacanzę w wariantach 12 i 13 metrów długości. Do tego klient może skonfigurować wnętrze wg. własnych potrzeb.

_________________
NAJLEPSZA polska galeria ciężarówek w Internecie - TrucksPhototrans


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 20:32 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Lokalizacja: Eriador
GG: 0
Samochód: auto
eRKaZet pisze:
Solaris ma ofercie Vacanzę w wariantach 12 i 13 metrów długości. Do tego klient może skonfigurować wnętrze wg. własnych potrzeb.

Ale choćbyś stanął na głowie, to 70 pasażerów tam nie upchniesz. I to tyle w temacie solarisa.

_________________
Czerwone i bure


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2011, 21:20 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 13:47
Lokalizacja: Radomsko
GG: 32844623
Dzisiaj jechał jeden "gierkóweczką", pięknie się prezentował, tylko się zagapiłem na niego i nie mam foto.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 22 cze 2011, 15:51 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2008, 12:50
Lokalizacja: Szzzztolyca
GG: 0
Ichniejsza strona już hula :arrow: http://polskibus.com/
Co do cen biletów, to jak zwykle na początku MUSZĄ być niskie (ale do czasu)....
Sprawdzałem W-wa >>> Gdańsk (przejazd w 6,30) i cena 25,00 w jedną stronę.

Jak się dobrze wczytać w informacje, to >>>>
nie pobieramy opłaty za rezerwację.
Last updated: 22/06/2011
Więcej oszczędności dla Ciebie,
Na starcie PolskiBus.com nie pobieramy 1 zł opłaty za rezerwację


Czyli ta 1 złotówka na reklamie dotyczy rezerwacji :mrgreen:


Kilka osób z Firmy w której pracuje przeszło do Polskiego Busa,
a więc niebawem powinienem mieć potwierdzone info o realnych zarobkach i warunkach pracy/zatrudnienia.

Tak przy okazji :arrow: Nie wiem czy ktoś z Was słyszał o Firmie Szwagropol :?:
http://www.szwagropol.pl/
Rozpoczeli działalność w 1993 roku jako konkurencja dla PKS na trasie Kraków-Zakopane (bilet kosztował 10.00 zł.).
Później coraz więcej tras w Małopolsce.
Ceny oczywiście poszły nieco w górę...........
Pracownikom (Kierowcom) chyba zbyt dużo nie płacą, ponieważ wciąż poszukują świeżych Kierowców.

A pamiętacie Polski Express :?:
Na początku też było świetnie......
Pod koniec (przed ogłoszeniem bankructwa) Kierowcy dotankowywali autobusy na trasie z pieniędzy "zdobytych" ze sprzedanych biletów.

itd.itp.

_________________
B - B+E - C - C+E - D - D+E - CDL i kilka innych ..... :-)
Wg. Nikodema Dyzmy § 13 ¼
NIKT Ci tyle nie da, co Kierownik Ci OBIECA !
oraz --> S T O P parówkowym skrytożercom !!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 22 cze 2011, 16:37 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 maja 2007, 11:42
GG: 0
Samochód: Usmiech Paryza
Roznica jest taka ze tu za biznes bierze sie brytyjczyk, wlasciciel chyba najwiekszej w UK firmy przewozow pasazerskich. Wiec jest szansa, ze firma sie na polskim rynku utrzyma, a moze nawet konkretnie rozwinie, a przy tym da stabilne i dobrze platne miejsca pracy.

Zreszta jaka ona ma konkurencje? Mamy 21 wiek, a w polsce nadal podrozujemy pksami, gdzie 40 km pokonuje sie w 1,5 h, za wcale nie jakies male pieniadze. O PKP to juz nawet nie wspomne...
Wiadomo ze ceny pojda troche w gore, ale wydaje mi sie ze juz najwyzsza pora zebysmy w polsce tez mieli przewoznika, gdzie dziesiatki roznych polaczen mozna sobie znalezc w internecie, bilet mozna sobie "zabookowac" z wyprzedzeniem przez internet, wydrukowac w domu, a potem jechac w klimatyzowanym autokarze chociaz te 70-80 km/h a nie 50...

Z tymi biletami za 1zl, to wiadomo ze to sciema, aczkolwiek jak sie bilet bookuje z duzym wyprzedzeniem to na jakies malo oblegane dni,godziny (przykladowo nie piatek popoludnie czy niedziela popoludnie) to ceny moga byc naprawde atrakcyjne.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 22 cze 2011, 19:38 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Lokalizacja: Wrocław
GG: 0
Tomek_215 pisze:
Z tymi biletami za 1zl, to wiadomo ze to sciema

Nie jest to żadna ściema. 10% miejsc w autobusie ma być za złotówkę, a potem czym bliżej odjazdu tym drożej.

Tomek_215 pisze:
A pamiętacie Polski Express :?:
Na początku też było świetnie......
Pod koniec (przed ogłoszeniem bankructwa) Kierowcy dotankowywali autobusy na trasie z pieniędzy "zdobytych" ze sprzedanych biletów..

Podczas prezentacji tej firmy we Wrocławiu rozmawiałem z kierowcami. Jeden z nich jeździł w Polskim Expresie. Niestety czasy przelotu mieli tak wyżyłowane, że nie byli w stanie się wyrobić. Tutaj PolskiBus ma dosyć długie czasy przelotu, ale dostosowane do realnych warunków panujących na naszych drogach więc nawet jeśli podróż ma trwać dosyć długo, to cena i warunki podróży na pewno to zrekompensują.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna

Strefa czasowa UTC +1 godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Forum oparte o phpBB3 © 2004-2014 Piotr Kardaś

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy