Musze kupic samochod zastanawiam sie nad moca. Ma byc to scania z naczepa typu chlodnia i ma jezdzic do Wloch. Poczatkowo myslalem nad 420km, ale tak mysle, ze moze byc troche malo. W Polsce nie ma tragedii, w Niemczech juz autobany robia sie male gorki, a najgorzej przez Austrie i poczatek Wloch czyli alpy tam by byla najwieksza tragedia, reszta Wloch w miare prosta. Co mysliscie 420 czy 470km, tak zeby w miare dobrze jechal i byl w miare ekonomiczny?
Musze kupic samochod zastanawiam sie nad moca. Ma byc to scania z naczepa typu chlodnia i ma jezdzic do Wloch. Poczatkowo myslalem nad 420km, ale tak mysle, ze moze byc troche malo. W Polsce nie ma tragedii, w Niemczech juz autobany robia sie male gorki, a najgorzej przez Austrie i poczatek Wloch czyli alpy tam by byla najwieksza tragedia, reszta Wloch w miare prosta. Co mysliscie 420 czy 470km, tak zeby w miare dobrze jechal i byl w miare ekonomiczny?
Moc nie bierze się z powietrza ani przez naklejenie cyferek na kabinie.Bierze sie z reguły ze spalonego paliwa..Więc trudno oczekiwać ,by miał dużą moc i był bardzo ekonomiczny.Z czymś trzeba sie pogodzić niestety..
To oczywiste... Jesli ciagnik ma mala moc i jedzie z ciezkim towarem po gorkach to tez wiecej spali bo bedzie sie meczyl... mysle ze 420 wystraczy zupelnosci. pozdro
To oczywiste... Jesli ciagnik ma mala moc i jedzie z ciezkim towarem po gorkach to tez wiecej spali bo bedzie sie meczyl... mysle ze 420 wystraczy zupelnosci. pozdro
Zgadzam się z tym w pełni.Wioząc ciężki ładunek autem o zbyt małej mocy z pedałem gazu wciśniętym w podłogę możemy być bardzo ale i niemile zaskoczeni żarłocznością jego
A wg. mnie jak będzie jeździł na Włochy to powinieneś brać 470KM wiesz moc wystarczająca jest 420KM ale przecież zawsze się może trafić kurs na Austrię itp.
A wg. mnie jak będzie jeździł na Włochy to powinieneś brać 470KM wiesz moc wystarczająca jest 420KM ale przecież zawsze się może trafić kurs na Austrię itp.
Jasne ,że tak bezpieczniej.I bardziej komfortowo się jedzie, gdy jest zapas pod butem.Ale komfort i bezpieczeństwo nie jest za darmo.Takie już jest to niesprawiedliwe życie
Weź kolego 470KM...u pajdy jeżdżą takie i spokojnie dają sobie z górkami radę z ciężkim ładunkiem...w Niemczech staliśmy z gościem na załadunku co miał Scanię R380 i mówił, że pod chłodnią nie ma tym silnikiem jazdy...duże spalanie wychodzi, trzeba się nalewarować...u nas Actros 440KM pod górę z 23tonami ładunku ciężko szedł schodził nawet do 50km/h, a te 460KM spokojnie sobie szły.
Kolego 420km powinno wystarczyć.Jak latałem z tatą scanią 124l 420 do Włoch to pod górki szła dobrze z ładunkiem 25t nawet wyprzedzaliśmy volvo fh12 500 z takim samym ładunkiem.
Jeżeli autko ma być intensywnie wykorzystywane to czym mocniejsze tym lepsze.
Inwestycja w moc auta oraz umiejętności kierowcy to wydatek który szybko się zwraca.
Kolego 420km powinno wystarczyć.Jak latałem z tatą scanią 124l 420 do Włoch to pod górki szła dobrze z ładunkiem 25t nawet wyprzedzaliśmy volvo fh12 500 z takim samym ładunkiem.
To chyba jakiś trup musiał być, że z takim samym ładunkiem był wolniejszy od silnika 420KM...
A ja bym polecał Ci 500 koni. Za mały to też duże spalanie, a 500 koni to i dynamiczna jazda oraz w miarę ekonomiczna, jak nie chcesz być zawsze pierwszy pod górkę.
Musze kupic samochod zastanawiam sie nad moca. Ma byc to scania z naczepa typu chlodnia i ma jezdzic do Wloch. Poczatkowo myslalem nad 420km, ale tak mysle, ze moze byc troche malo. W Polsce nie ma tragedii, w Niemczech juz autobany robia sie male gorki, a najgorzej przez Austrie i poczatek Wloch czyli alpy tam by byla najwieksza tragedia, reszta Wloch w miare prosta. Co mysliscie 420 czy 470km, tak zeby w miare dobrze jechal i byl w miare ekonomiczny?
Kolego jaką kasą dysponujesz?? i jaka to ma być Scania serii 4 czy R??
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę