Cytuj:
Najlepiej o skrzynie ZF AsTronic zapytac kolege Łukaszz poniewaz ich MAN posiada taka skrzynie
W takim razie i ja dodam coś od siebie. Skrzynia sama w sobie sprawuje się naprawdę całkiem dobrze, niekiedy w górzystych terenach trzeba przełączyć zmianę biegów na tryb manualny z tego względu, że skrzynia nie zawsze na czas zredukuje bieg w dół i wtedy auto sporo traci na mocy i na prędkości. Skrzynie ZF-Astronic wbrew pozorom nie są aż tak bardzo awaryjne jak się mówi, u nas był tylko zmieniany czujnik zmiany biegów. Problem tkwił w tym, że po odpaleniu auta gdy chcieliśmy wrzucić bieg z jakiego auto miało ruszyć zdarzało się tak, że komputer zareagował dopiero po kilku, w najgorszym przypadku po kilkunastu sekundach. Było to bardzo denerwujące m.in. w czasie stania w korku. Podczas jazdy nie było z tym problemów, biegi na równym terenie wrzucały się płynnie i "na czas". Ponadto podczas ruszania i wyhamowywania auta odczuwalne są lekkie szarpnięcia, poza wyżej wymienionymi "niedociągnięciami" zarzucić tej skrzyni większych wad nie można.
Spalanie 460-konnego motoru waha się w granicach 35l przy średnich ładunkach 20t. Teren jaki pokonuje to w większości odcinki górzyste (kraje południowej Europy).