Pewnie tez kierowcy dobra kase zarabiaja na gabarytach Question
W co dugiej firmie na plandece zarobisz to samo a tutaj jeszcze dodatkowo się na męczysz i na stresujesz
Na zachodzie na pewno więcej ale tam trzeba biegle rozmawiać w ich języku i przechodzić co jakiś czas jakieś dodatkowe badania
ja osobiście wole odpinać plandekę i spinać pasami, niż dźwigać łańcuchy i nimi zabezpieczać ładunek ;]
Wiesz to nie chodzi o to bo pomału bez pośpiechu się zrobi wszystko. Ale najgorsze jest to że cały dzień załadunek czy rozładunek a w nocy musisz jechać i nie ma litości. My w ferie załadowalismy się koło Włocławka i trwało to cały dzień, a całą noc trzeba było jechać żeby do rana być w Gdańsku co i tak nam sie nie udało bo w ciągu jednej nocy zmieniliśmy 4 koła w naczepie. Tak więc to nie jest takie łatwe jak nie którym się wydaje w dzień pośpie w nocy po jedzie i jeszcze ma całą droge wolną bo ma pilota przed sobą.
o tym minusie już nie wspominałem, jak powiedziałeś, pomału wszystko się zrobi, owszem, ale to nie zmienia faktu że się urobisz, i wcale nie mniej niż na zwykłej plandece. a co do nocy to fakt, że lipa, ale za to każda niedziela i sobota jedziesz do domu (co najmniej na zachodzie)
wg mnie najlepszą robotą jest chłodnia (na paletach) i kontener, w 1 możesz tylko drzwi otworzyć a w 2 zmieniasz kontener i jedziesz dalej
ale za to każda niedziela i sobota jedziesz do domu (co najmniej na zachodzie)
Nie mówmy o zachodzie bo to jest zupełnie co innego realia naszego kraju odbiegają daleko na (dziki) wschód.
Wiadomo że są roboty lepsze od takiej ale jak ktoś taką lubi dostaje odpowiednie wynagrodzenie do tej pracy i wszystko odbywa się "grzecznie" i spokojnie to i ta robota w pewnym sensie sprawia przyjemność.
Kiedys na radiu cb słyszałem rozmowe jak gosciu opowiadał ze na gabarytach robi 2 kursy i ma płacone tyle co na chłodni czy na plandece za 4 kursy. Byc moze zmyslal. Nie wiem bo nie jezdziłem. Swoja droga fascynuje mnie transport gabarytów
P.S> Pełen podziw dlatych kiermanow co woza ładunki ponadnormatywne
_________________ Jak kochac to ksiezniczke jak krasc to miliony
460xxl + Przyczepa tandem KIERUNEK EUROPA ZACHODNIA/SKANDYNAWIA
Kiedys na radiu cb słyszałem rozmowe jak gosciu opowiadał ze na gabarytach robi 2 kursy i ma płacone tyle co na chłodni czy na plandece za 4 kursy. Byc moze zmyslal. Nie wiem bo nie jezdziłem. Swoja droga fascynuje mnie transport gabarytów
Wiesz albo tak jest. Albo wstyd się przyznać do rzeczywistości
Apropo gabarytów dzisiaj w nocy mój tata ciągnie do szczecina 30m długości i jakąś większą szerokośc. Może ktoś przy rozładunku porobi zdjęcia to zaprezentuje.
Nie jest to jakaś zasada. Poprostu Man ma bardzo mocny silnik do takiego transportu
Ponadto większość prezentowanych tu zdjęć pochodzi zza naszej zachodniej granicy, a tam jak wiadomo z oczywistych względów MAN i MB mają swoisty monopol. W ogóle Niemcy to "stolica" gabarytów. Szczególnie jeśli chodzi właśnie o transport ponadnormatywny, firmy kupują ciągniki od swoich rodzimych producentów.
Moze i masz racje z tymi manami. Kiedys stałem z kuzynem na Ondenzalu i tez własnie stało 6 aut do gabarytów i wszytsko to były many. F2000 i Tga. Nie miały ładunku-pewnie jechały do portu po cos wielkiego. POZDRAWIAM
_________________ Jak kochac to ksiezniczke jak krasc to miliony
460xxl + Przyczepa tandem KIERUNEK EUROPA ZACHODNIA/SKANDYNAWIA
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę