wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Renault Premium Distribution https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6951 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | r [ 05 mar 2007, 15:22 ] |
Tytuł: | Renault Premium Distribution |
"Specjalista od dostaw regionalnych" Nowe Renault Premium Distribution (od 16 do 26 t) zapewnia nadzwyczajne osiągi oraz nową jakość prowadzenia samochodu. ![]() Osiągi Nowe silniki DXi7 lub DXi11 oferujące większą moc i pozwalające na uzyskanie optymalnego wzrostu średniej prędkości o 4 km/h, zależnie od rodzaju trasy. Obniżenie zużycia paliwa o około 5% Nowy układ napędowy oraz skuteczny układ hamulcowy zapewniają zwiększenie średniej prędkości przy zachowaniu bezpieczeństwa. Największa ładowność na rynku wynosząca, przykładowo, 5 805 kg w samochodzie ze skrzynią 9-biegową i silnikiem o mocy 280 KM. Można przewieźć więcej za jednym razem ! ![]() Multifunctioneel Wersje podwozia i ciągnika, 3 rodzaje kabin i do 14 rozstawów osi ; samochód zaprojektowano tak, by jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkownika. Ułatwiona zabudowa i montaż nadwozi powoduje skrócenie czasu przygotowania samochodu i wzrost jakości produktu końcowego : nowe rozstawy osi (co 200 mm) oraz nowe rozwiązania ułatwiające zabudowę, w tym specjalne otwory montażowe z przodu ramy, miejsca na przeprowadzenia przewodów do kabiny przez przegrody, zestaw montażowy. Nowy, oddzielny blok elektroniczny umożliwiający łatwe i bezpieczne podłączenia układów elektronicznych zabudowy do instalacji samochodu bazowego. ![]() Komfort Nowa tablica rozdzielcza: cyfrowy wyświetlacz prędkości samochodu, jedyny na rynku oraz umieszczone pod kierownicą elementy sterowania sekwencyjną skrzynią biegów Optidriver+* Nowa aranżacja kabiny – przytulne i ergonomicznie rozwiązane wnętrze zapewniające więcej przestrzeni. Najlepszy na rynku dostęp do kabiny. Niezwykle łatwe manewry parkowania : skrócenie promienia zawracania i przedniego zwisu. Nowa oś kierowana ze sterowaniem elektronicznym w samochodach z napędem 6x2. za: http://www.renault-trucks.pl, zdjęcia za http://www.google.pl |
Autor: | chichita [ 06 mar 2007, 21:29 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie najbrzydsza jest ta szybka na 1 zdjeciu zaraz za pasażerem. Wiem ze ma to wpływ na widocznosc ale troche szpeci ![]() ![]() |
Autor: | Jan Niezbędny [ 07 mar 2007, 12:20 ] |
Tytuł: | |
Ten wlot powietrza z przodu to mi przywodzi na myśl styl Korei Płd. z czasów wczesnej świetności Daewoo... (II połowa lat 90.) |
Autor: | ciezarowka [ 07 mar 2007, 13:55 ] |
Tytuł: | |
Koledzy jest taka szyba w opcji ale rzadko kto ją zamawia. |
Autor: | ssss45 [ 07 mar 2007, 19:41 ] |
Tytuł: | |
ma ktoś może fotki z wnętrza tej Renówki ??? bardzo byłbym wdzięczny |
Autor: | Radiance [ 07 mar 2007, 20:15 ] |
Tytuł: | |
http://www.renault-trucks.pl <- zdjecia z wnętrza Renault znajdziesz tutaj ![]() |
Autor: | Piotrek 92 [ 07 mar 2007, 21:37 ] |
Tytuł: | |
http://www.renault-trucks.pl/renault-pr ... ml?lang=pl Tu masz wnętrze kabiny 360 stopni. A co do samochodu : Mi się podoba . Kabina prawie jak Midlum a zderzak Premium taki maly mieszaniec ![]() |
Autor: | ciezarowka [ 30 mar 2007, 16:11 ] |
Tytuł: | |
Moc nowego DISTRIBUTION zaczyna się od 320 po 370, 410, 450 pojazd z najdłuższa kabina może być w opcji z globikiem, jeżeli chodzi tu o funkcjonalność tego pojazdu jest większą od brata bliźniaka dwu jajowego ROUTE. Pojazd ten właśnie staje się najbardziej z jakichkolwiek marek i typów najbardziej dopasowany możliwościami do potrzeb klienta |
Autor: | ACM [ 01 kwie 2007, 19:35 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Moc nowego DISTRIBUTION zaczyna się od 320 po 370, 410, 450
Coś mi się nie zgadza bo z tego co ja wiem to moce zaczynają się od 240, 280 KM potem 320... Nie byłem pewien i sprawdziłem to na stronie Renaulta i tam jest tak jak mówie. Jeśli dobrze myśle to 240, 280 i 320 to silniki DXi7 a powyżej 370 to już chyba DXi11.
|
Autor: | ciezarowka [ 06 kwie 2007, 12:45 ] |
Tytuł: | |
Masz kolego racje nie wspomniałem o mniejszym silniku Ma moc 240 i 280 koni wiec moce tego pojazdu to 240, 280, 320, 370, 410 i 450 koni i to najbardziej uniwersalna ciężarówka firmy RENAULT TRUCK. |
Autor: | JACEK2101 [ 07 gru 2007, 20:52 ] |
Tytuł: | |
Ja dodam fotke Renault Premium Distribution tylko ze stara werske dla porownania : Tutaj macie z silinikie 220Dci ![]() I 420Dci ![]() ![]() |
Autor: | Magazynier [ 21 sty 2011, 21:00 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium Distribution |
A co lepsze do dystrybucji regionalnej ? Midlum czy Premium Distribution ? |
Autor: | Borsuchi [ 23 sty 2011, 18:35 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium Distribution |
Cytuj: A co lepsze do dystrybucji regionalnej ? Midlum czy Premium Distribution ?
zalezy co i ile chcesz wozic - z tego co sie orientuje to midlumy maja max 12 dmc a premiumki nawet 24 dmc no i premiumke mozesz kupic nawet 24 paletowa
|
Autor: | Jacek_Bydgoszcz [ 23 sty 2011, 23:43 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium Distribution |
Cytuj: Cytuj: A co lepsze do dystrybucji regionalnej ? Midlum czy Premium Distribution ?
zalezy co i ile chcesz wozic - z tego co sie orientuje to midlumy maja max 12 dmc a premiumki nawet 24 dmc no i premiumke mozesz kupic nawet 24 paletowamidlumy mają również po 16T dmc ![]() |
Autor: | Borsuchi [ 24 sty 2011, 11:06 ] |
Tytuł: | Re: Renault Premium Distribution |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: A co lepsze do dystrybucji regionalnej ? Midlum czy Premium Distribution ?
zalezy co i ile chcesz wozic - z tego co sie orientuje to midlumy maja max 12 dmc a premiumki nawet 24 dmc no i premiumke mozesz kupic nawet 24 paletowamidlumy mają również po 16T dmc ![]() no czyli tak jak wczesniej mowilem zalezy jaki towar ma byc wozony - wiadomo ze najlepiej na dystrybucji bylo by jezdzic czyms krotkim bo latwiej sie wszedzie wcisnac |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |