wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://www.wagaciezka.com/

H&S Foodtrans, Pruszków
https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6239
Strona 1 z 2

Autor:  Mariusz [ 28 sty 2007, 20:46 ]
Tytuł:  H&S Foodtrans, Pruszków

Firma H&S oferuje usługi logistyczne, specjalizując się w przewozie płynów spożywczych cysternami na terenie całej Europy.

Naszym celem jest wykonywanie przez nas usług przynoszących korzyści naszym klientom. Osiągamy to poprzez wysoką jakość standardów, ścisłe zarządzanie kosztami, transport multimodalny i innowacyjne rozwiązania logistyczne.

Zadania komercyjne są realizowane przez dwie jednostki operacyjne:

H&S Transport B.V.: koncepja przewozów drogowych autocysternami
- Centralne europejskie planowanie z siedzibą w Barneveld – Holandia
- ponad 300 cystern do przewozów na kołach

H&S Foodtrans B.V.: koncepcja przewozów intermodalnych
- Centralne europejskie planowanie z siedzibą w Oss – Holandia
- ponad 600 kontenerów-cystern

w całej Europie z własnymi bazami, wyposażeniem i punktami szkoleniowo-pomocniczymi.


Sprzęt

Flota naczep firmy H&S składa się z różnego rodzaju cystern do przewozu płynnych produktów żywnościowych i spełnia wymogi najwyższej jakości. Kilka ważnych cech:

- sprzęt ze stali nierdzewnej
- sprzęt lekki, wielokomorowy
- dostosowany do przewozów zakwalifikowanych do grupy ADR/VLG (klasa 3 i 8)
- filtry sterylne
- pompy elektryczne/hydrauliczne
- załadunek zarówno z boku jak i z tyłu

Oprócz regularnych transportów z miejsca załadunku do miejsca rozładunku po całej Europie, H&S Transport B.V. posiada duże doświadczenie w dziedzinie różnych logistycznych koncepcji.

Rozwiązania

Załadunki (w dowolnym czasie)
W ramach tej koncepcji są optymalnie wykorzystane godziny załadunku na miejscu nadania. H&S stawia do dyspozycji miejsca załadunku określoną ilość cystern. H&S lub nadawca dokonuje załadunków w najbardziej korzystnym dla klienta czasie. Godziny o małej ilości załadunków mogą być w ten sposób wykorzystane do załadunku oczekujących cystern, przez co odciążone zostaną godziny szczytu.

Drop-and-Swop (zostaw-i-zamień)
W odróżnieniu od koncepcji załadunków w dowolnym czasie, koncepcja ta optymalizuje godziny produkcji na miejscu rozładunku. Koncepcja ta zakłada, że przywieziona ładowna cysterna pozostawiana jest na miejscu rozładunku. Klient rozładowuje sam tę cysternę w czasie najbardziej dla niego dogodnym. Gdy przyjeżdża następna cysterna z ładunkiem to zabiera ze sobą wcześniej rozładowaną cysternę. Również tutaj dużą zaletą jest odciążenie godzin szczytu na miejscu rozładunku.

Działalność całodobowa
Jeżeli chodzi o transporty mogące jeździć przez 24 godziny, to mamy doświadczenie w organizowaniu tzw. przewozów wahadłowych, czyli jazdy tam i z powrotem. Według tej koncepcji dwóch kierowców jeździ jednym zestawem ciągnika z cysterną, dzięki czemu produkować można przez całą dobę. Dużą zaletą tej koncepcji jest maksymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnej sprzętu. Poza tym produkcja nocą daje możliwość korzystania z dróg w czasie spomkojnych godzin nocnych.

On site logistics
Dla niektórych naszych klientów łączymy kilka wyżej wymienionych koncepcji w działalności “on site logistics”, czyli pracy na miejscu u klienta. Prace te oraz wiążące się z tym korzyści, takie jak np. załadunki w dowolnym czasie, tymczasowe magazynowanie w naszych cysternach oraz drop-and-swop są wykonywane przez naszego pracownika na terenie zakładu pracy naszych klientów.

Volume-Swap
Dzięki obecności w całej Europie oraz szerokiemu zakresowi własnej działalności, firma H&S jest w stanie śledzić duże ilości “volume-swaps” z jednego miejsca produkcji na drugie.

H&S Cleaning B.V.

Grupa H&S posiada przy centralnej siedzibie w Barneveld nowoczesną i efektywną myjnię o nazwie H&S Cleaning B.V.. Cysterny i silosy zarówno Grupy H&S jak i firm trzecich są myte wewnątrz zgodnie z wymogami norm ISO/HACCP/GMP. Niezależne Biuro Inspekcyjne Siliker co tydzień dokonuje kontroli myjni pod tym względem.

Do mycia naczep firm trzecich wykorzystuje się kilka zautomatyzowanych programów myjących, co gwarantuje zastosowanie właściwej metody mycia i środków myjących żądanych przez klienta i dostosowanych do towaru. W związku z tym, że każde stanowisko myjące posiada kilka głowic spryskujących i mycie odbywa się przy pomocy programów myjących sterowanych komputerowo, gwarantowany jest szybki i optymalny rezultat. W celu bieżącego śledzenia rozwoju w dziedzinie mycia, H&S Cleaning B.V. należy do ATCN (Associated Tank Cleaners Netherlands) i kształtuje razem z innymi wiodącymi myjniami nowe mierniki w dziedzinie szkolenia i gwarancji jakości w przyszłości.

Mycie sterylne / kosher
Jeden z czterech stanowisk myjących firmy H&S Cleaning B.V. jest dostosowany do mycia sterylnego. Istnieje również możliwość mycia kosher. Jak wiadomo, jakość jest sprawą pierwszorzędną w Grupie H&S i dlatego są na myjni jedynie myte składy, które przewoziły artykuły żywnościowe ( tzw. Food/Feed producten).

Mycie zewnętrzne
Oprócz mycia cystern i silosów wewnątrz, mogą być one umyte również na zewnątrz. Odbywa się to ręcznie, aby można było dotrzeć do wszystkich zakątków i żeby nie spowodować uszkodzeń. Mycie zewnętrzne nie ogranicza się jedynie do cystern i silosów. Również chłodnie, plandeki, samochody dostawacze itp. mogą być umyte na zewnątrz w firmie H&S Cleaning.

IBC
Trzecią działalnością H&S Cleaning B.V. jest mycie 1000-litrowych beczek (IBC). Tego typu beczki myte są specjalną głowicą o ciśnieniu wody wynoszącym 80 barów. Po umyciu mogą być one, na życzenie, osuszone przy pomocy suszarki. Poza tym beczki mogą być napełniane i myte na zewnątrz.

Źródło: http://www.foodtrans.com

Autor:  T.T.S [ 28 sty 2007, 20:58 ]
Tytuł: 

No tą scanią to bym nie pogardził!!
:wink:
Obrazek

http://www.lkw-infos.eu

Autor:  Trc [ 28 sty 2007, 21:09 ]
Tytuł: 

Obrazek

By Kasia_Tga

Autor:  Daniel [ 28 sty 2007, 21:45 ]
Tytuł: 

W Scanii stała raz Topline z H&S Foodtrans na sprzedaż :arrow:

Obrazek

Autor:  Mariusz [ 15 kwie 2007, 0:59 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  misiekianiolek [ 30 sty 2008, 20:46 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans

A jaka sytuacja na dzień dzisiejszy w tej firmie?

Na etrnsporcie wyczytałem że podstawa 2000zł + 42E diety i zjazdy busem do domu. Praca w systemie 3/1. No i ile w tym prawdy? Może ktoś z Was tam pracuje lub ma znajomych co by mogli troche newsów napisać to będe wdzięczny.

Trzeba znać język i mieć ADR? I jak to jest z autami po powrocie do pracy, pewnie siada się na pierwsze wolne i hola ...?

Autor:  Trc [ 01 lut 2008, 15:51 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans

Cytuj:
A jaka sytuacja na dzień dzisiejszy w tej firmie?

Na etrnsporcie wyczytałem że podstawa 2000zł + 42E diety i zjazdy busem do domu. Praca w systemie 3/1. No i ile w tym prawdy? Może ktoś z Was tam pracuje lub ma znajomych co by mogli troche newsów napisać to będe wdzięczny.

Trzeba znać język i mieć ADR? I jak to jest z autami po powrocie do pracy, pewnie siada się na pierwsze wolne i hola ...?
ADRów nie musisz mieć ale język obowiązkowo najlepiej niemiecki lub angielski. Na dzień dobry w Barneveldzie każdy przechodzi kurs z obsługi cysterny i zdarzały się przypadki ze z braku porozumienia się niestety niektórzy odpadali. Tych pieniędzy niestety nie mogę Ci potwierdzić, natomiast jest to całkiem prawdopodobne ponieważ na podobnych warunkach jeżdżą Polacy w podwykonawstwie H&S również w ich barwach bo taki maja wymóg. W każdym przypadku auta zostaja po turnusie w Barneveldzie i kierowcy wracają do domu jedni autobusem inni autami różnie to jest, zależy u kogo jesteś zatrudniony. Jak chcesz to mam namiary gościa, który swojego czasu szukał jednego kierowcy do tej roboty bo ma w H&Sie kilka aut. Tylko tak jak pisze język to podstawa. Poza tym robota dobrze poukładana i mimo czasu jaki odchodzi na mycie beczki, załadunki rozładunki kilometry tam biją nie małe, ale wszystko w normach AETR.

Autor:  misiekianiolek [ 01 lut 2008, 16:45 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans

Ja tak z ciekawości zapytałem o tą firmę bo już od kilku osób słyszłem całkiem dobre opinie o nich...

Jeżeli dobrze cię zrozumiałem to polscy prywatni przewoźnicy mają tam wstawione swoje auta i one są pomalowane w barwy HS? A ten oddział w Pruszkowie do jest polski oddział HS czy jakiś przewoznik z Pruszkowa ma właśnie auta w barwach HS?

A nie wiecie czy oni wożą też na Rosje, bo na ich stronie wyczytałem że tam też jest jakiś oddział...

Autor:  Trc [ 01 lut 2008, 17:47 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans

Cytuj:
Jeżeli dobrze cię zrozumiałem to polscy prywatni przewoźnicy mają tam wstawione swoje auta i one są pomalowane w barwy HS?
W zdecydowanej większości bywa tak, że auta które mają podwykonawcy są to te które odsłużyły swoje jako auta holenderskiego H&Su, Polacy je odkupowali rejestrowali w Polsce i stawały się one od tego momentu własnością firmy XYZ ale jeżdżą pod spedycją H&Su. Głównie były to FH12 380 oraz 95XF 380. Ja znam troszkę tą robotę tylko jak pisałem wcześniej od strony podwykonawców, natomiast jak to wygląda od strony oddziału w Pruszkowie nie mam pojęcia. Jest to jednak z tego co wiem, nie podwykonawca tylko tak jak piszesz Polski oddział. Nie słyszałem też żeby jeździli na wschód, głównie Niemcy - Benelux, Francja i Brytania.

Autor:  Igor [ 01 lut 2008, 18:02 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans

Obrazek

Autor:  Jason Bourne [ 03 lut 2008, 22:45 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans

Czekałem kiedy pojawi się dział poswięcony holenderskiej konkurencji..... i oto jest ;) Ale czemu tak późmo??
Pozdrowienia z Pawtransu 8)

Autor:  misiekianiolek [ 04 lut 2008, 10:46 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans

Cytuj:
Czekałem kiedy pojawi się dział poswięcony holenderskiej konkurencji..... i oto jest ;) Ale czemu tak późmo??
Pozdrowienia z Pawtransu 8)
Nie tak późno, bo temat ma ponad rok. Tylko dopiero teraz troche sie w nim ruszyło... Też ciekawa firma ale za dużo narazie o niej nie wiemy...

Autor:  Trc [ 15 lut 2008, 23:28 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans

Obrazek

by Dolar

Autor:  gucior_ [ 27 mar 2010, 19:26 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans, Pruszków

Jesli ktos potrzebuje info na temat tej firmy to jestem po rozmowie z pania Kasia z dzialu kadr.Wiec tak podstawa 2000 zl do tego 35 euro diety jazda 3 tyg i 1 tydzien w domku, dojazd do bazy w Holandii busem z Pruszkowa badz Poznania.Najgorsze ze nie masz wlasnego auta i wsiadasz na pierwsze wolne auto na miejscu a do busa nie wolno ci zabrac za wiele rzeczy na miejscu nie masz schowka ani szatni wiec jesli ktos lubi sobie pogotowac lub chce miec trzoche gadzetow w autku to niestety nie w tej firmie.zabierasz z soba laptopa troche ciuchow papiery i tyle a to jak dla mnie duzy minus

Autor:  spayder66 [ 29 mar 2010, 21:05 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans, Pruszków

Ta firma ma chyba coś wspólnego z Wim Bosman, byłem u na spotkaniu o pracę w biurze w Wim Bosman w Pruszkowie i mieli wspólne biuro z H&S, a z tego co widzę to obie firmy podobne systemy pracy, jeśli chodzi o kierowców.

Autor:  gucior_ [ 29 mar 2010, 21:19 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans, Pruszków

Bo to biuro i cala ta "instytucja" to cos na wzor brytyjskich agencji(posrednikow)pracy.Znajduja tania sile robocza firma placi im bo oni zajmuja sie rekrutacja i tak naprawde firme nic wiecej nie obchodzi.Bo oni dadza im np 50 euro diety dziennie a czy to biuro wyplaci ci pelne 50 czy tylko 35 to juz ich sprawa.A zeby wyzyc to ogarniaja wiecej niz jedna firme

Autor:  spayder66 [ 29 mar 2010, 22:27 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans, Pruszków

No możliwe, bo z tego co mówili, to nie mają w Polsce spedycji, a te biuro zajmuje się rozliczaniem kierowców, tarczek, rejestracją samochodów itp... czyli sprawy administracyjne.

Autor:  RZEPEK [ 31 mar 2010, 14:02 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans, Pruszków

Rozmawiałem chyba w grudniu na promie do Dover z kierowcą z H&S który na kasę nie narzekał, ale mówił że przy każdym wyjeździe trafia się na inną robotę, czasami jeździ się trzy tygodnie po Holandii i odbiera mleko od gospodarzy, czasami jedzie się na Anglię i można tam trzy tygodnie siedzieć i odbierać naczepy z portu i rozwózka po wyspach. Coś też wspominał że wożą sporo spirytusu i innych troszkę droższych trunków typu Whisky albo jakieś winka. Innym razem rozmawiałem w Niemczech z kierowcą z Wim Bosmana i wspominał że H&S, Wim Bosman i Rutges Cargo to praktycznie jedna firma, ale nie dawno słyszałem że Rutges sie rozpadł. Czy to prawda, tego nie wiem.

Autor:  Wodzio [ 02 kwie 2010, 18:52 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans, Pruszków

Panowie a mają trasy do polski ?? i gdzie mozna ich spodkac

Autor:  nikos9 [ 02 kwie 2010, 23:06 ]
Tytuł:  Re: H&S Foodtrans, Pruszków

Cargill na Bielanach Wrocławskich. Maja chyba stalą linie, bo często widuje tam TGX lub Volvo z 20ft FoodTransu. Kilka razy spotkałem tez TGA i białe Volvo z Kutna.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/