Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 maja 2012, 12:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Witam, przy wymianie pompy wody na nowa ,uszkodziłem owy czujnik(pękł) .na pulpicie świeci EDC (kody błyskowe sygnalizują tą usterkę ) .czy mogę przez jakiś okres czasu używać bryki z ową usterką .pozdro., , :idea:


Post Wysłano: 21 maja 2012, 23:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Pewnie że można tylko nie dziw się jak będzie więcej palić i takie urządzonko jak retarder przestanie działać :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 21 maja 2012, 23:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

dla retardera jest osobny czujnik obok skrzyni biegów.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 maja 2012, 11:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Wymien jak najszybciej ... moga wystapic limity mocy, wyzsze spalanie jak i wentylator bedzie chodzil na max ( jezeli to od generacji TGA )
( tak mi sie wydaje ,bo jeszcze nie spotkalem sie z kierowcami co by bez czujnika chcieli jezdzic ;) ).


Post Wysłano: 22 maja 2012, 16:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Wymien jak najszybciej ... moga wystapic limity mocy, wyzsze spalanie jak i wentylator bedzie chodzil na max ( jezeli to od generacji TGA )
( tak mi sie wydaje ,bo jeszcze nie spotkalem sie z kierowcami co by bez czujnika chcieli jezdzic ;) ).
-zamówiony- jutro wymieniam,stracił na mocy max 2200 obrotów no i temperatura (trzyma ciagle 90-95)-generacja TGA-POZDRO. 8)


Post Wysłano: 22 maja 2012, 21:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
dla retardera jest osobny czujnik obok skrzyni biegów.
nieprawda :mrgreen:

_________________
MAN


Post Wysłano: 24 maja 2012, 18:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Wymien jak najszybciej ... moga wystapic limity mocy, wyzsze spalanie jak i wentylator bedzie chodzil na max ( jezeli to od generacji TGA )
( tak mi sie wydaje ,bo jeszcze nie spotkalem sie z kierowcami co by bez czujnika chcieli jezdzic ;) ).
-zamówiony ,ale ciężko coś z jego dostarczeniem,. UDAŁO mi się go złożyć na tzw.(partyzantkę) ,EDC zgasło .-ale temperatura ciągle na tym samum poziomie .,-nowa pompa,termostaty ,nowy czujnik temperatury :ten w bloku obok sprężarki :-czy powodem może być ten czujnik od EDC po tzw.partyzantce .jak wyłącze motor to wskażnik pokazuje trochę inną temperature ..? :idea: :?: :!:


Post Wysłano: 24 maja 2012, 20:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Po pierwsze napisz dokładnie co to za man jaki silnik, czy z retarderem?
Jeśli nie masz retardera to jest czujnik od samego EDC jeśli masz retarder to czujnik EDC jest na króciec rury chłodzenia od retardera nad pompa wtryskową/pompą CR a czujnik w bloku silnika obok sprężarki powietrza jest wyłącznie od wskaźnika temperatury

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 04 cze 2012, 8:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Po pierwsze napisz dokładnie co to za man jaki silnik, czy z retarderem?
Jeśli nie masz retardera to jest czujnik od samego EDC jeśli masz retarder to czujnik EDC jest na króciec rury chłodzenia od retardera nad pompa wtryskową/pompą CR a czujnik w bloku silnika obok sprężarki powietrza jest wyłącznie od wskaźnika temperatury
-nie mam retardera.
-wymieniłem termostaty,czujniki temperatury ,chłodnice umyte (totalny syf) ,.a temperatura dalej w przedziale 90.c.-
zastanawiam się czy nie spróbować założyć innego (innej firmy)czujnika temperatury.,i jeszcze jedno ,po wyjęciu chłodnic i ich umyciu teraz EDC (KODY MIGOWE) pokazują -nadmierna prędkość obrotowa ,tylko czego/?.
-ew gdzie jeszcze szukać przyczyn wysokiej temperatury.pozdro,.


Post Wysłano: 04 cze 2012, 11:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jaki to kod migowy?, podaj ilość mrugnięć

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 04 cze 2012, 11:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Jaki to kod migowy?, podaj ilość mrugnięć
-1 długi i7 krótkich-,(nadmierna prędkość obrotowa)


Post Wysłano: 04 cze 2012, 12:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Nadmierna prędkość obrotowa silnika
Pali się cały czas EDC czy tylko w pamięci jest ten błąd?

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 04 cze 2012, 12:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Nadmierna prędkość obrotowa silnika
Pali się cały czas EDC czy tylko w pamięci jest ten błąd?
-nie pali się cały czas ,(tylko w pamięci).-EDC gaśnie chwilę po zapłonie -
-obroty silnika są na 2200-2300 na jałowym biegu.


Post Wysłano: 04 cze 2012, 13:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Cytuj:
Nadmierna prędkość obrotowa silnika
Pali się cały czas EDC czy tylko w pamięci jest ten błąd?
-nie pali się cały czas ,(tylko w pamięci).-EDC gaśnie chwilę po zapłonie -
-obroty silnika są na 2200-2300 na jałowym biegu.
To się nie przejmuj tym błędem, skasuj go z pamięci
Możliwe że przy redukcji biegu lub podczas zjazdu z góry przekroczyłeś 2300 obr/min :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 04 cze 2012, 14:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Nadmierna prędkość obrotowa silnika
Pali się cały czas EDC czy tylko w pamięci jest ten błąd?
-nie pali się cały czas ,(tylko w pamięci).-EDC gaśnie chwilę po zapłonie -
-obroty silnika są na 2200-2300 na jałowym biegu.
To się nie przejmuj tym błędem, skasuj go z pamięci
Możliwe że przy redukcji biegu lub podczas zjazdu z góry przekroczyłeś 2300 obr/min :wink:
-i tak było ,redukcja zamiast wyżej poleciała niżej ,zapaliło się chyba z pół pulpitu ,ale tak na chwilkę .a obroty poszły na 2500 .dzięki .?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: