Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 cze 2012, 22:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2011, 22:46
Posty: 36
Lokalizacja: GDYNIA

Panowie jaką macie metodę ustawienia pompy wtryskowej w owej scani przed demontażem z silnika.Czy do jej blokowania służy otworek w pieście pompy i jej obudowie fi 5,5mm,i co wtedy ma się znajdować w dolnym wzierniku na kole zamachowym, czy ma to być kąt wyprzedzenia wtrysku podany na pokrywie zaworów(w tym wypadku 15 stopni przed tdc)Pytam bo mi wychodzą jakieś cuda różnica wynosi dużo bo ja odczytuje w tym momencie 25 stopni przed tdc.Scania wcześniej chodziła bez zarzutu wg kierowcy,listwa mu się w niej zatarła i chcą wymienić pompę .Zastanawiam się czy tam ktoś coś nie kombinował i czy tą druga pompę montować wg. starych ustawień czy wg. tego co jest na pokrywie zaworów.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: