wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Volvo FM9 8x4 https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34170 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | michalolech [ 23 sty 2012, 0:37 ] |
Tytuł: | Volvo FM9 8x4 |
Volvo FM9 2005 415000km Zabudowa: wywrotka tylnozsypowa El. szyby El. lusterka + podgrzewane Tempomat Centralny zamek ABS poduszka powietrzna Radio CD Volvo Radio CB 4 halogeny z orurowaniem między reflektorami trąby Hadley, koguty, szyld reklamowy (buty zostawiam na schodach) Głównie jeżdżę po śląsku: Zabrze, Bytom, Gliwice, Katowice, Tarnowskie Góry, Piekary Śląskie itp. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce4 ... 0c558.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b1 ... 57fa1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b57 ... b9a80.html |
Autor: | Kwiatula [ 23 sty 2012, 0:40 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Zdjęcia się nie powiększają, kierowniku. Auto na tych miniaturkach wygląda na zadbane. |
Autor: | michalolech [ 23 sty 2012, 0:45 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Póki co, się nie znam więc, tu daję link do mojej strony tam są zdjęcia w pełnym wymiarze: http://www.ed-pol.com |
Autor: | Scania94g [ 23 sty 2012, 14:48 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Jak ze spalaniem ? w 50 się mieścisz ? |
Autor: | KubaBiałystok [ 23 sty 2012, 14:52 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Czyżby były anglik?? |
Autor: | michalolech [ 23 sty 2012, 15:11 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Anglik,anglik. Spalanie od 40 do 65 litrów, zależne od wykonywanej roboty. |
Autor: | MAN F8 19.361 [ 23 sty 2012, 19:07 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Jak na tego typu pojazd i ten rocznik stosunkowo wysoki przebieg ![]() ![]() |
Autor: | eFHacz [ 23 sty 2012, 19:18 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Znajoma FM-ka jak i Premium ze stronki firmy.Podoba mi się to że zostawiasz buty na stopniu,jesteś jednym z niewielu w dziedzinie budowlanki.Bezawaryjnych! ![]() |
Autor: | michalolech [ 24 sty 2012, 18:09 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Tak wyglądało Volvo na początku: ![]() A tak dzisiaj po zmroku: ![]() |
Autor: | Kwiatula [ 24 sty 2012, 18:13 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Ile ton tym targacie? |
Autor: | michalolech [ 24 sty 2012, 18:17 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
W dowodzie jest wpisane 18,7t aczkolwiek samochód mase własną ma mniejszą niż w dowodzie o jakieś 0,5t więc legalnie wożę po 19,2t. Cięższe ładunki też uciągnie bez problemu lecz jest to niezgodne z prawem więc nie będę się rozpisywał ile to ton nie woziłem na nim:D |
Autor: | Przemas [ 24 sty 2012, 21:35 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Takiego kupiliście czy ktoś wam robił przekładkę. I jak ktoś to mniej więcej jaki koszt i termin oczekiwania na auto. Volvo wygląda przyzwoicie lecz angliki za bardzo do mnie nie przemawiają. |
Autor: | michalolech [ 25 sty 2012, 8:27 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
W mojej historii to już drugi anglik z poprzednim problemów nie było więc myślę że ten też ich nie będzie sprawiał.Kupiliśmy już przełożonego, dokładnie nie wiem ale ok 5 dni roboczych trwała przekładka, a koszt ok 13 tys złotych. |
Autor: | mati2651 [ 25 sty 2012, 9:45 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
To nie lepiej kupić normalną wywrotke z np.Niemiec ? |
Autor: | michalolech [ 25 sty 2012, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Volvo z niemiec, ten sam rocznik było droższe o ok 50 tys zł więc w moim przypadku nie. |
Autor: | Przemas [ 25 sty 2012, 19:00 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Dużo osób unika Anglików, twierdząc, że nie wiadomo jak solidnie ktoś zrobił przekładkę. Słyszałem przypadek, że kolumna kierownicza się blokowała. Moim zdaniem lepiej dołożyć parę tysięcy więcej i mieć pewne auto z niemiec, które nie było kombinowane etc. |
Autor: | Levuss [ 25 sty 2012, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Cytuj: Dużo osób unika Anglików, twierdząc, że nie wiadomo jak solidnie ktoś zrobił przekładkę. Słyszałem przypadek, że kolumna kierownicza się blokowała. Moim zdaniem lepiej dołożyć parę tysięcy więcej i mieć pewne auto z niemiec, które nie było kombinowane etc.
Jak było składane w szopie to się nie dziwię. Jest kilku specjalistów w PL i oni robią to naprawdę porządnie. Tak samo jak niektóre serwisu samochodowe mają takich partaczy, że z auta w miarę niezawodnego zrobią szrota.
|
Autor: | michalolech [ 26 sty 2012, 10:48 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
A jak Ci się w niemcu zepsuje kolumna i dasz auto do roboty to dobrze wymienią? To jest wszystko gdybanie, a dać 50k więcej i mieć 2 tony mniej ładowności jest bezsensu. |
Autor: | Scania94g [ 26 sty 2012, 16:28 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Cytuj: A jak Ci się w niemcu zepsuje kolumna i dasz auto do roboty to dobrze wymienią? To jest wszystko gdybanie, a dać 50k więcej i mieć 2 tony mniej ładowności jest bezsensu.
Tutaj się zgodzę . W fabryce też samochody są skręcane i jakoś wszystko jedzie.Wiadomo, też są wypadki że się zapali w kabinie itp. Kwestią jest dobrze zrobiona przekładka. Tak na marginesie to lepiej kupić auto "anglik" w bdb stanie i zrobić przekładkę niż kupić "złom" sprowadzony z Niemiec droższy o 50 tys. |
Autor: | andy the driver [ 26 sty 2012, 22:31 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FM9 8x4 |
Auto prezentuje się przyzwoicie, widzę że sprowadzane było z Irlandii a prawda taka że ciężko tu trafić na zadbane auto więc wam się trafiło ![]() P.S. klapa z tyłu otwiera się po podniesieniu kipra czy najpierw trzeba ją otworzyć? |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |