Przy zwalaniu głowic szpilki idą razem z gwintem z dużym oporem (rura 1.5 metra dwóch chłopów), każda jedna z dużych szpilek (klucz 22) te mniejsze pod pokrywą zaworową idą normalnie. W dwa dni zwalili trzy głowice dwie szpilki się ukręciły. Ma ktoś jakiś pomysł co z tymi gwintami, rozwiercić wcisnąć jakoś na siłę tulejkę delikatnie heftnąć od góry i splanować blok? wypaliło by to. W renówce trzeba od zaj*** mocno głowice dokręcić. A nie chcę żeby kierowca dostał głowicą w tunel od kabina. Właściciel auta nie wyraża zgody na wymiane bloku bo skoro jego można spróbować naprawić to po co wymieniać poroniony gość.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Łukasz osobiście to bym olał temat albo dał do roboty firmie która da na to pół roku gwarancji. Zrobisz że będzie ok ale albo wytrzyma 200 tyś albo po odpaleniu wyrwie szpilki a klient reklamacje ma, więc będzie Cię brał za dupę, chyba że chce tanio i bierze to na siebie, ale i tak pretensję będą. Pozdrawiam
Mam do ogarnięcia blok od 385'tki wie ktoś jakie są różnice?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Do wykręcania użyj płyn w spreyu /później napisze nazwę/ i tak jak piszsz 1,5 m rura te ukręcone szpilki to może po polaniu tym płynem i przyspawaniu od gory nakrętki może puszczą. Odwiercanie to chyba niezbyt pomysł bo szpilki są zaje.... twarde. No masz lekki problem. Mam nadzieje że te ukręcone choć z 5 mm wystają ponad głowice i da się coś dospawać.
One wystają całe u samej góry sie urwały. Nikt tego nie będzie już odkręcał drugi motor będzie.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
Osobiście bym polecał nagrzewanie punktowe wokół szpilki i o ile wiem to pomaga.
Jeśli na to za późno ( porwaliście , pokrzywiliście szpilki ) - trzeba wymienić blok. Osobiście nie polecam ciągnięcie rurą bo po pomiarach okazuje sie, że są przesunięcia w bloku i urywają się potem tuleje ( z tego co pamiętam to już na forum to ktoś ćwiczył).
Blok można kupić z demobilu - sam mam na zapasie.
W kwestii różnic między blokiem 385 i 400 to nie ma żadnych, prócz wielkości rurek smarujących denko tłoka.
pozdr.
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
Tego sie nie dało niczym innym niż rurą i to taką nie małą. Blok i tak do wyrzucenia ponieważ powykręcały sie szpilki z gwintami.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę