wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://www.wagaciezka.com/

Bład man tga 18.430
https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33743
Strona 1 z 1

Autor:  kilof1 [ 24 gru 2011, 1:09 ]
Tytuł:  Bład man tga 18.430

Witam dostałem samochód jest to man tga 18.430 d20 2005r wyswietlany na komputerze jest blad ffr 01045-05 blad oznacza ,,Stopień wyjściowy, światło stop/ blokada ścieżki,, jak ja mam to tłumaczyć i gdzie szukac tej usterki, mam takze drugi bląd zbr 04402-04 jak usunąć te usterki ?? dziekuje za podpowiedź

Autor:  nyta [ 24 gru 2011, 1:44 ]
Tytuł:  Re: Bład man tga 18.430

drugi blad dotyczy pompy centralnego smarowania

Autor:  kilof1 [ 24 gru 2011, 10:08 ]
Tytuł:  Re: Bład man tga 18.430

O tym drugim błędzie wiem ze dotyczy pompy centralnego szukałem przerwy w zasilaniu i sprawdziłem wszystkie połączenia elektryczne i wszystko jest ok ? niby jak na konsoli włączę centralne smarowanie to niby tłoczy smar ale co jest przyczyną pokazywania sie tego błedu
??

Autor:  svavec [ 25 gru 2011, 18:15 ]
Tytuł:  Re: Bład man tga 18.430

Jka po prostu stan smaru w zbiorniku jest zbyt maly to moze tez wyskakiwac informacja w postaci bledu

Autor:  kilof1 [ 30 gru 2011, 19:12 ]
Tytuł:  Re: Bład man tga 18.430

Widzę ze nikt nie znalazł dla mnie prawidłowej podpowiedzi na mój problem z błędem 04402-04 ... cóż dziś wykonałem diagnozę i usunąłem usterkę
Sprawdziłem zasilanie pompy centralnego OK
Wymontowałem pompę z pojazdu i rozebrałem (podejrzenie spalonego silnika elektrycznego)
Żeby go wymontować trzeba Pompę rozebrać w kawałki, po wymontowaniu podpiąłem go na krótko i okazało się ze silnik elektryczny pracuje tylko bardzo powoli obraca nie pracuje płynnie (szarpie) i śmierdzi. po rozebraniu silnika elektrycznego okazało się ze komutator i szczotko-trzymacz są zabrudzone(konkretnie) smarem. okazało się ze przyczyną usterki jest O-ring który jest zakładany na podkładkę która odgradza komory silnika od komory z smarem (starty o-ring do grubości włosa) o-ring wymieniony wirnik szczotko-trzymacz wymyte rozpuszczalnikiem wszystko zmontowane. Błąd zniknął pompa bije smar do układu.

pozostał jeszcze błąd 01045-05 . może spotkał się ktoś kiedyś z tym błędem jak usunąć ta usterkę

Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/