wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://www.wagaciezka.com/

Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006
https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33399
Strona 1 z 1

Autor:  lukas27 [ 25 lis 2011, 14:09 ]
Tytuł:  Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006

Witam. Wyskoczył mi taki błąd Mid 136 psid 41 fmi 14 w Volvie FHz 2006 r ze skrzynią I -shift .Wie ktoś co to jest?

Autor:  h.klos [ 25 lis 2011, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006

Oprócz tego błędu powinna Ci się zaświecić kontrolka ESP a sam system nie będzie działał.
Warunki generowania kodu:
Wyłączona funkcja ESP sygnalizowana jest kodem usterki.
Przyspieszenie boczne pojazdu odbiega za bardzo od wartości granicznej.
Jeśli ESP na skutek jazdy po złej drodze nie jest w stanie określić pewnie kierunku jazdy pojazdu, to jest to sygnalizowane kodem usterki.
Zazwyczaj, jeżeli pojawia się ten kod usterki, pojawiają się także inne związane z ESP kody usterek.
Możliwa przyczyna:
Funkcja ESP wyłączona przy użyciu serwisowego komputera diagnostycznego.
Pojazd jedzie po drodze o złej jakości.
Rejestrowanie obecności przyczepy pojazdu wyłączone przy użyciu komputera serwisowego.
Czujnik ciśnienia zwalniacza podaje błędną wartość.
Inna usterka związana z funkcją ESP.

Autor:  tszpak [ 25 lis 2011, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006

lukas27 napisz lepiej co robiles z kolumna kierownicy lub drazkami ? czy kierownice masz prosto jak auto jedzie prosto ?? czy nie grzebales przy kabelkach pod kierownica ?? lub nie rozlales kawy na kierownice ???

kasacja bledu za pomoca sekwencji kalibracyjnej z uzyciem VACDS .....!!!!

Autor:  h.klos [ 25 lis 2011, 18:24 ]
Tytuł:  Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006

tszpak strzał w dziesiątkę :lol: znam przypadek że kierowca chciał napoić kawą czujnik kąta skrętu:D

Autor:  lukas27 [ 25 lis 2011, 22:41 ]
Tytuł:  Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006

Z drążkami ani z niczym podobnym nic nie było robione.O kawę musiałbym zapytać kierowce ale pewnie się nie przyzna a co do drogi to można ją nazwać poligonem to może przez to.Myślałem że ma to związek ze skrzynią biegów bo auto zaczęło szarpać przy ruszaniu i po dojechaniu do domu zaczęło coś popiskiwać w skrzyni.Myślę że to łożysko oporowe walnęło i tak popiskuje.Jutro holuję go na warsztat bo jechać trochę strach żeby nie pogorszyć sytuacji i raczej skrzynia do wyjęcia:(Jak macie jakieś inne pomysły oprócz łożyska oporowego proszę o jakieś porady i sugestie.

Autor:  tszpak [ 26 lis 2011, 1:29 ]
Tytuł:  Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006

niech ci najpierw naprawia sprzeglo ( jak padlo lozysko to masz pewnie sloneczko i tarcze do wymiany ) musza skalibrowac sprzeglo i skrzynie po czym niech wykasuja wszystkie bledy z pamieci jazda testowa pokaze czy masz jakij blad z ESP czy nie jak dalej aktywny to najpierw KALIBRACJA zanim ci rozbiora polowe auta i wymienia ze 3 komputery


pozdrowienia

ps. nie odpalaj auta z walnietym lozyskiem jak sie wysypia kulki i zablokuja kolo zamachowe to moze nawwet rozwalic obudowe "!!!!!!

blad ESP pojawi sie rowniez jak kierowca walnie w kraweznik na skreconych kolach .... szczegoolnie FMI14 .......

Autor:  figat2 [ 02 sty 2012, 1:06 ]
Tytuł:  Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006

Jak ma około 550 - 600 tyś km to prawdopodobnie łożysko sprzęgła

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/