wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
[Man 15.244] Błąd EDC https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=30926 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | RE-ANIMATOR [ 12 maja 2011, 17:56 ] |
Tytuł: | [Man 15.244] Błąd EDC |
witam w manie świeci mi kontrolka edc. kiedy się zaświeci silnik ma ograniczone obroty silnika. wyłącze i włącze silnik to jest wszystko w porządku. komputer diagn. pokazuje ,,początek wtrysku zbyt wysoko,,co to może oznaczać? wtryski po robocie w boschu,wtrysk sterujący nowy. pompa była gdzieś kiedyś wyciągana bo jest świerzy silikon. może ktoś pomudz? |
Autor: | MAN [ 12 maja 2011, 18:43 ] |
Tytuł: | Re: man 15.244 silent błąd edc |
Jak byś podał kod błyskowy, lub bardziej opisał ten kod co wyświetla komputer diagnostyczny. W jakich warunkach zapala się kontrolka EDC Wygląda to na pompe wtryskową |
Autor: | RE-ANIMATOR [ 12 maja 2011, 21:04 ] |
Tytuł: | Re: [Man 15.244] Błąd EDC |
jak odczytać kod błyskowy? zapala się czasem na wolnych obrotach a czasem podczas jazdy, zależy jak mu odwali. |
Autor: | Artur29 [ 12 maja 2011, 21:40 ] |
Tytuł: | Re: [Man 15.244] Błąd EDC |
sprawdź ustawienie zapłonu, podaj typ silnika |
Autor: | dominik 2004 [ 12 maja 2011, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: [Man 15.244] Błąd EDC |
Cytuj: jak odczytać kod błyskowy? zapala się czasem na wolnych obrotach a czasem podczas jazdy, zależy jak mu odwali.
zwierając linię L do masy |
Autor: | MAN [ 13 maja 2011, 8:23 ] |
Tytuł: | Re: [Man 15.244] Błąd EDC |
Cytuj: Cytuj: jak odczytać kod błyskowy? zapala się czasem na wolnych obrotach a czasem podczas jazdy, zależy jak mu odwali.
zwierając linię L do masy |
Autor: | RE-ANIMATOR [ 13 maja 2011, 19:50 ] |
Tytuł: | Re: [Man 15.244] Błąd EDC |
spróbuje w poniedziałek.a podpowiedzcie gdzie szukac znaków aby sprawdzić ustawienie pompy? od przodu jest wziernik na koło zembate pompy to zauważyłem jak to ma się zgrywac? pytam bo pracuje głuwnie na tga d 20 i d 28 |
Autor: | svavec [ 14 maja 2011, 1:28 ] |
Tytuł: | Re: [Man 15.244] Błąd EDC |
Za cholere nie moge zajarzyc typu silnika po numerach mocy ![]() Co do ustawiania pomp wtryskowych.... Jak jest to pompa liniowa ( zreszta VP tez ) to nie ustawiasz nic na kole ktore widac od tylu . W pompie "in-line" blokujesz walek pompy specjalnym pinem ,ktory wkrecasz w miejsce sruby znajdujacej sie w dolnej przedniej czesci pompy.Na walku w srodku jest wypust ,ktory pokazuje pozycje poczatku wtrysku na 1ce. Zblokowana pompe synchronizujesz ze znakami na kole zamachowym ,przy zaplonie na 1 cyl.....i to wsio ![]() Co do sprawdzenia pomp liniowych ,to jest specjalny przyrzad z dwoma diodami swietlnymi ,ktore zapala sie oba gdy pompa jest w pozycji startu wtrysku , ustawiajac ja w tym miejscu sprawdzamy oznakowanie na kole zamachowym. Kolo zebate o ktorym piszesz jest zluzowane ,aby pompa weszla w swoje miejsce ,zeby sa skosne i sztywne kolo by nie weszlo bez przesuniecia kola zamachowego lub walka na pompie . Taka pompe z poluzowanym kolem wkladasz na swoje miejsce i wtedy uzywasz tego "luku" w korpusie kola zamachowego ,aby dokrecic kolo zebate pompy . W pompach VP jest podobnie z ta roznica ,ze nie ma blokady walka tylko sprawdzamy max wychyl krzywki w pompie mikrometrem wkladanym od tylu pompy .Z tego co pamietam to pompy VP maja "zgrubne" odnosniki / znaki na kole zebatym aby ustawic pompe w okolicy startu tloczenia w 1 cylinder . Wiec najpierw ustawiamy max wychyl krzywki i odczytujemy znaki z kola zamachowego . |
Autor: | RE-ANIMATOR [ 14 maja 2011, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: [Man 15.244] Błąd EDC |
podziękował serdecznie. musze zobaczyc na te metody w praktyce. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |