Jak juz nikt nie odpisuje to pokusze sie o pomysl.
Jako elektryk ,a nie spec od Mercedesow ..... wsadzilbym mniejsze bezpieczniki .
Sprawdzilbym dokladnie zmasowanie sterownika, jak jest slabe to pociagnie minus z innego miejsca ,palac po drodze zbyt male sciezki.
Sprawdz tez ,jezeli jest to mozliwe, ktore sciezki pali ,na ktorych wyjsciach ,tam tez wsadzilbym osobne mniejsze bezpieczniki ,zeby one wywalily ,a nie sterownik.
Z tego co piszesz to auto jezdzi normalnie i po jakims czasie pali FMR, sprawdz dokladnie czy wszystko w pojezdzie pracuje normalnie ,jakies bledy itp.
Mialem niedawno przypadek w MANie ,ze ktos pomylil przelacznik cisnieniowy hamulca postojowego i wkrecil go w miejsce czujnika cisnienia w systemie 3 , wywalalo mu blad ,ale kierowca i tak wyjechal.Wszystko chodzilo az do czasu kiedy po dluzszym postoju spadlo mu cisnienie w ukladzie 3 .Wtedy czujnik postojowego zwarl kontakt i wywalil glowny bezpiecznik do FFR odcinajac go kompletnie od systemu ,silnik nie do odpalenia .Rownie dobrze mogl strzelic sterownik przy takim naglym zwarciu , szczesliwie dla wlasciciela ,skonczylo sie na bezpieczniku.
Masz zabawe w Sherlocka

.