Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 sty 2011, 23:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2006, 19:55
Posty: 3

witam, autko to 75e17 2002r. Na poczatku mozna bylo zgasic, ale nie rozlaczalo kontrolek. Cala elektryka chodzila. w tej chwili zgasic sie nie da, trzeba zdusic na 5tce. Cale szczescie nie za czesto bo auto stoi u mechanika i nie jest odpalane zbyt czesto, ale elektrykiem nie jest i nie wiemy gdzie szukac przyczyny. Stacyjka czy moze jakis przekaznik, lub moze jeszcze cos innego? Pozdrawiam.


Post Wysłano: 07 sty 2011, 11:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2010, 14:23
Posty: 48
GG: 0
Samochód: Jelon

Cytuj:
witam, autko to 75e17 2002r. Na poczatku mozna bylo zgasic, ale nie rozlaczalo kontrolek. Cala elektryka chodzila. w tej chwili zgasic sie nie da, trzeba zdusic na 5tce. Cale szczescie nie za czesto bo auto stoi u mechanika i nie jest odpalane zbyt czesto, ale elektrykiem nie jest i nie wiemy gdzie szukac przyczyny. Stacyjka czy moze jakis przekaznik, lub moze jeszcze cos innego? Pozdrawiam.

w RVI mascott był ten samo objaw silnik wyłanczało się następującą konfiguracją

stacyjka 0 ---> przełącznik wycieraczek na 1pozycje

przyczyna (jeszcze fabryczna) ---> zbyt ciasno przypięta wiązka główna do silnika, napięte przewody pod kątami prostymi, praca silnika rezultat zagniecenie peszla+przetarcie -> przetarcie przewodów lekkie zwarcie i zgrzanie przewodów w tym przewody sterujące przekaźnikami


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: