Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lis 2010, 12:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2010, 12:17
Posty: 1
GG: 0
Samochód: man

interesuje mnie prom z calais do dover, dla ciężarówki, wie ktoś gdzie mas się dowiadywać o "booking"?


Post Wysłano: 20 lis 2010, 12:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lut 2009, 17:34
Posty: 49
GG: 8990977
Lokalizacja: Żuławy GDA

PKS Gdańsk-Oliwa http://promy24.com/


Post Wysłano: 20 lis 2010, 14:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 wrz 2010, 19:51
Posty: 66
GG: 1437399
Samochód: Kadett
Lokalizacja: Augustów | Polska | Europa | Świat

Proponuję rezerwację bezpośrednio na stronie operatora P&O. Tak Ci wyjdzie najtaniej bo nie zapłacisz prowizji za pośrednictwo.

http://www.poferries.com/


Post Wysłano: 20 lis 2010, 23:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 mar 2007, 18:13
Posty: 554
GG: 1960440
Samochód: Citroen C5 tourer
Lokalizacja: Krotoszyn

Cytuj:
Proponuję rezerwację bezpośrednio na stronie operatora P&O. Tak Ci wyjdzie najtaniej bo nie zapłacisz prowizji za pośrednictwo
Gdyby było to takie proste każdy średni przewoźnik bookował by sobie prom bezpośrednio.

To wygląda trochę inaczej.
P&O, Norfolkline, czy Sefrance są oparotorami danej trasy przeprwy. Zwykły śmiertelnik nie masz u niego bezpośredio zamówić promu bo po prostu technicznie rzecz biorąc byłyby to operacje nie możliwe do wykonania. Większe spedycje (Skat, DSV, Gdańsk Oliwa) wykupują bezpośrednio u operatora jakąś ilość przepraw - część wykorzystają własnym taborem, częśc sprzedadzą kolejnym firmom transportowym. Kupując prom z drugiej ręku musiz wysłac dokumenty firmowe (linecje, ceryfikat, nip, regon, ocp) do spedycji, zapłacić z góry i wtedy otrzymujesz booking. Wobraź sobie sytuacje, że każdy kto chce płynąć do GB wykupuje sobie prom bezpośrednio u operatora - to są ogromne ilości danych do przerobienia i zweryfikowania. Duża spedycja wypując pule "płynięć" ma również możliwość negocjacji cen - i dalej idzie do w koło przewoźnik kupując od spedycji większa ilość promów dostaje także inną cene.

Ceny wahają się od 170 do 200 Eur w jedną strone

_________________
Heavy metal and heavy transport


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: