Witam W maniku był przekładany silnik i nie wiem gdzie podłączyć kabelek od świecy płomieniowej i od tej małej pompki do doprowadzania paliwa do świecy Czy ta pompka działa na takiej samej zasadzie jak pompka od ogrzewania postojowego że działa jak dostaje prąd pulsacyjny czy działa jak podłączymy prąd na stałe Najlepiej jak by ktoś mógł podać cały schemat instalacji świecy płomieniowej i praz ze sterownikiem wewntyaln ie numery kabelków pod które trzeba się wpiąć z góry dzięki
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Swiece raczej nie maja pompek ,sa podlaczone do glownej pompy wysokiego cisnienia .To co nazywasz pompka to jest,prawdopodobnie, zwykly zawor elektromagnetyczny ,ktory otwiera doplyw paliwa ,o odpowiednio obnizonym cisnieniu ..Jak jest zasilany ..... na pewno nie pulsacyjnie ,ale czy ma jakis interwal wlaczenia .....nigdy nie bylem zmuszony tego sprawdzac .
Numery przewodow podam Ci w po weekendzie .
Przewody sa polaczone z glowna plyta bezpiecznikow od tylu
odpowiednio...
80/3
80/1
80/8
Mozesz sprawdzic przejscie od przodu plyty z miejsc.odpowiednio
z przekaznika z miejsca 72 pin T
z przekaznika z miejsca 72 pin MV
z przekaznika z miejsca 66 pin 87
Znalazłem kabelek od świecy, świeca jest już podłączona i nagrzewa się po przekręceniu kluczyka jednak nie mogę znaleść tego kabelka od zaworku czy mogę go podłączyć bezpośrednio pod rozrusznik
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Podlaczyc zawsze mozesz ,ale jaki bedzie efekt.... paliwo moze i doleci do swiecy ale zaraz przestanie i plomien sie zgasi a normalnie swieca "plonie" jeszcze sporo czasu po odpaleniu silnika ,swieca plomieniowa nagrzewa sie po to aby zapalic plomien i ogrzac powietrze dolotowe ,samo grzanie swiecy,bez plomienia, nic nie da ,wiec jak podlaczysz do rozrusznika to rownie dobrze mozesz wyciac ten system bo nie bedzie chodzil .
Musisz wpiac ten zawor w odpowiednie miejsce ,sprawdz czy masz taka pozycje,przewod ,z tylu deski z bezpiecznikami ,jak tak to pociagnij nowy przewod do kabiny i wepnij tam gdzie opisalem to post wczesniej .
( rozbierz wiazke elektryczna wczesniej i wczesniej i zobacz czy nie ma tam odpowiedniego przewodu ,jak znajdziesz z odpowiednim numerem to sie tam wepnij )
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę