Funkcje "swiatel dziennych" mozna zaprogramowac w serwisie ,nie musisz wtedy nic montowac , placisz ,oni zamawiaja plik u "helmutow zza odry" i programuja Ci auto

.
............ale jak chcesz sie bawic w elektryke to prosze bardzo -
wyjscie sygnalu D+ z ZBR to F2/ pin 17 ( tam jest przewod 59104 sygnal 24V),puszczasz ten sygnal na cewke dwoch przekaznikow ( lub jeden przekaznik podwojny) ,ktore/ry puszcza zasilanie z np.lacza 94 na plycie glownej ( 15.000 ) poprzez bezpiecznik ( max 5A ), do wyjscia sygnalu z przelacznika swiatel na przewody 58012 ( pozycyjne) i 56500(swiatla mijania) .
Wazne jest aby podczas wylaczonego silnika Twoja instalacja nie mostkowala przewodow ,ktore ida z przelacznika swiatel do modulu ZBR ,bo wtedy wyswietli blad .Dlatego pisze o 2 osobnych przekaznikach lub 1 podwojnym .( zasilanie z 15.000 moze byc wspolne dla obydwu przekaznikow).
Jest to teoria ,i aby sie potwierdzila ...zanim wykonasz instalacje ...zmostkuj przewody na wlaczniku swiatel ( bez wypinania przelacznika ) , 30008 - 58012 - 56500 ( same rozowe ) i zobacz czy swiatla sie zaswieca bez zadnego bledu na desce rozdzielczej.
Pozdrowionka