Witam,mamy w firmie manika f90 motor 12l D2866 od jakiegoś czasu na biegu jałowym zapalają się równocześnie dwie kontrolki o których pisałem w tytule stop i olej po lekkim przy gazowaniu znikają zaczęło się to jakiś tydzień temu wtedy zapaliła się po raz pierwszy później co raz częściej i teraz dosyć często,jeżeli chodzi o poziom oleju stan jest idealny.hmmm ktoś ma jakiś pomysł gdzie mam szukać przyczyny???Z góry dziękuje za pomoc.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Lub silnik dogorywa i czeka go kapitalny remont. Najprościej zacząć od wymiany czujnika ciśnienia oleju, lub jak masz możliwość to wykręcenie czujnika i wkręceniu zegara i sprawdzenie żeczewistego ciśnienie oleju. Kontrolka powinna się zapalać poniżej 0,6 bara
Wiesz co jeśli chodzi o silnik to szczerze on mało jeździ głównie to załadunek hdsem i dziennie robi może z 70km ostatnio miał wymieniany olej z powodu pęknięcia miski olejowej jego rzeczywisty przebieg to 794tyś ale może być faktycznie ,że to już końcówka,dzięki za rady zacznę od czujnika i dam wam znać.POZDRAWIAM
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Czy czasem tak nie było jak była pęknięta miska olejowa że man jeździł za niskim stanem oleju bo ciekło z miski?. Wtedy mógł się trochę przytrzeć silnik i teraz ma słabe ciśnienie oleju przez nadmierne luzy na panewkach, Jakie ma ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach i na rozgrzanym tak przy 1500 obrotów?
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę