wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Man 3-osiowa wywrotka. https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=13159 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kam55111 [ 11 lut 2008, 0:48 ] |
Tytuł: | Man 3-osiowa wywrotka. |
Witam serdecznie. Mam kilka pytań odnosnie Mana wywrotki z rocznika 91-95r. czy moglby ktos okreslic ile tyś. km takie silniki wytrzymują tak przy normalnej eksploatacji,bo jak widze najczesciej mają po 400-500tys.km i jak jest z dostepnoscia i ceną czesci do Manów z tego co slyszalem to ze są tansze jak do Iveco. Z góry dziekuje za odp ![]() |
Autor: | ozi1221 [ 11 lut 2008, 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Witam! Częsci do Manków są ogólnie tanie i łatwo jest dostać. Mało awaryjne auto. a jeszcze te roczniki nie były tak naładowane elektroniką także wszystkie częsci są bardzo łatwe w wymianiemasz coś już konkretnego na oku?? |
Autor: | Kam55111 [ 12 lut 2008, 0:19 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Obecnie przeglądam ogloszenia i pytam tez znajomych mechanikow co polecają i wlasnie najbardziej to Mana,mówią ze sa to wytrzymałe auta,nie awaryjne,wlasnie czesci nie az takie drogie i ten plus ze nie ma tyle elektroniki w tych starszych rocznikach dlatego jeszcze zapytalem tutaj na forum ![]() |
Autor: | TomVol [ 13 lut 2008, 2:03 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Mocniejsze autka wcale nie muszą palić więcej (załadowane). Ilość napędów i wielkość ładunku oraz teren to kryteria w których może się okazać że słabsze auta palą więcej. Maniki i Mercedes najlepiej sprawiają się w ciężkim budowlanym terenie. |
Autor: | Kam55111 [ 15 lut 2008, 19:26 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Własnie z tym spalaniem przyznam jednak racje ze wcale nie mosi wiecej spalic przy wiekszej mocy. Jeszcze co nowego slyszalem i nie wiem ile w tym prawdy ale odradzają silniki pięcio cylindrowe,ze sa z nimi jakies problemy ale o co tam w nich chodzi to wlasnie nie wiem,moze ktoś sie orientuje co ewentualnie moze sie w nich dziac. |
Autor: | cekopeq [ 24 lut 2008, 23:39 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Ja jezdzę aktualnie Manem 35.322 8x4 z 94 wywrotka i musze powiedzieć ze sa to samochody mało awaryjne . . . przez półtora roku jazdy nim praktycznie nic sie poważnego nie stało. |
Autor: | misieksks [ 10 kwie 2008, 15:11 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Witam. Chcę przerobić swojego Mana (26 372, napęd 6x2) na wywrotkę i mam na oku kompletny wózek z mostami 6x4 firmy Eaton. Sprzedawca twierdzi, że pasuje on do Mana. Czy ma racje, może ktos wie ? |
Autor: | gigant [ 02 maja 2008, 16:42 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Witam Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić czym charakteryzują się konkretne modele(różnice pomiędzy nimi)? Chodzi mi głównie o 26XXX, 27XXX i 33XXX Rozumiem że te dwie pierwsze cyfry to dopuszczalna masa całkowita DMC a 3 ostatnie(które zaznaczyłem x-ami to moce silników, ale które występują w oryginalnych wywrotkach a nie przeróbkach?? które modele silników są mało wrażliwe na złą jakość paliwa i do jakiego roku były produkowane(bynajmniej nie mam na myśli opał ale na budowie nikt nie tankuje shell V power)- common rail zupełnie odpada co to są zwolnice i jak to działa?(podobno w wywrotkach to podstawa) o napęd nie pytam bo jak ktoś nie jeździ na zwałkę albo po ciasnych budowach to 6x4 + blokady mostów wystarcza, z góry dziękuję i pozdrawiam |
Autor: | MAN [ 02 maja 2008, 17:08 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Zwolica jest to przekładnia planetarna w piaście koła napedzana pół osią przez co dodtkowo zwiększa się moment obrotowy przenoszony z wału na koła bo to jest jeszcze jedno przełorzenie poza mostem. druga zaleta to taka ze mosty z zwolnicami mają większy przeswit między mostem a nawieszchnią |
Autor: | Chmielek [ 12 lip 2008, 9:58 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Tylko nigdy nie kupuj wywrotki po autostradzie!!! Ostrzegam!! Jezdze na budowie autostrady Iveco Trakkerem 8X8 450 koni 2008rok, ma przejechane 3000km i autostrada pewnie go wykonczy niz dojdzie do 50000km. Wystrzegaj sie aut spod autostrady ![]() ![]() |
Autor: | Marcinos [ 11 lut 2009, 12:37 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Czy jest możliwe przerobienie Mana 35.414 z 2000roku z konfiguracji 6x4 na 8x4??? |
Autor: | Michal-EPD [ 15 lut 2009, 20:47 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
pewnie tak . tylko po co ?? kupno innego auta wyjdzie taniej a poza tym będzie to oryginał a nie żadna rzeźba zrobiona przez Heńka w stodole w promocyjnej cenie |
Autor: | Marcinos [ 15 lut 2009, 22:24 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Pytam bo trochę nie chce mi się w to wierzyć!!! Mówił mi kolega że u niego w firmie maja takiego przerabianego Mana z krótkiego na czterooskę i mówił że serwis to potwierdził. A patrząc na Manika nie widać żadnej przeróbki. Nie wiem czy to możliwe. No ale czego to ludzie nie wymyślą!! ![]() |
Autor: | cekopeq [ 15 mar 2009, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Jak to niewidać przeróbki ![]() ![]() |
Autor: | kajot85 [ 18 mar 2009, 13:56 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
witam chcialem zapytac jaki jest standardowy rozstaw osi MANa 6x4 wywrotki i jak wygląda sprawa DMC czy ma ktoś wbite w dowodzie więcej niż 23t? |
Autor: | artur_82 [ 29 mar 2009, 0:58 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Mam wbite w dowód 26 ton DMC |
Autor: | gigant [ 17 kwie 2009, 22:19 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
ładowność 14t |
Autor: | kojak76 [ 25 kwie 2009, 6:24 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Kolego kam55111 domyślam się że jeżdisz kamazem, nawet sie nie zastanawiaj nad zakupem mana zobaczysz jaka to różnica przesiąść się z "niby" auta do wywrotki z prawdziwego zdarzenia.Sam to zrobiłem i po 8 latach jazdy kamazem nadal jestem w szoku. ![]() |
Autor: | Kam55111 [ 28 kwie 2009, 22:29 ] |
Tytuł: | Re: Man 3-osiowa wywrotka. |
Zgadza sie jezdzilem kamazem i od czasu do czasu jeszcze mam okazje jezdzic ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |