Cytuj:
każdy kierowca (inny pracownik też) musi wiedzieć co to jest tajemnica służbowa.
w dobie daleko idącej specjalizacji człowiek nie jest w stanie wykonywać dwóch czynności na wysokim poziomie.
ciekawy jestem jeszcze co to są "inne" tablice rejetracyjne?
a tak na zdrowy rozum to jeżeli ja chciałbym sprawdzić, czy samochód osobowy jest dobry dałbym 3 auta w użytkowanie 3 przedstawicielom handlowym i w ciągu pół roku wylazłyby wszystkie słabe punkty.
Tajemnica służbowa, ok. Ale tu chodzi o tajemnicę handlową, niejednokrotnie wartą grube miliony twardej waluty. Wiem na czym polega wartość danego projektu, bo mam w rodzinie pracownika VW Poznań, który opowiadał mi jak wygląda dostarczanie specyfikacji technicznych modelu, który ma wejść do produkcji.
Uważam, że mechanik+kierowca testowy w jednym=doskonałe połączenie. Ilu jest mechaników, którzy marnie jeżdżą, a ilu jest kierowców, którzy po otwarciu maski wiedzą tylko jak dolać płyn do pojemnika spryskiwacza. Kierowca fabryczny znający techniczne subtelności budowy pojazdu łatwiej komunikuje się z działem produkcji i serwisu.
Zanim dasz tym trzem przedstawicielom handlowym te 3 auta, to ktoś musi je przedtem przetestować, nieprawdaż?
