wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
CIEŻARÓWKI antyki https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=9180 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kamil_volvo [ 27 cze 2007, 18:43 ] |
Tytuł: | CIEŻARÓWKI antyki |
ineteresują mnie ciężarówki antyki!myśle że ktoś jakis samochód opisze itp. ![]() |
Autor: | Cin [ 27 cze 2007, 18:47 ] |
Tytuł: | |
A co to są ciężarówki ..antyki ![]() |
Autor: | karwo [ 27 cze 2007, 19:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ważne że ja mam kolejnego posta Very Happy
Mam nadzieje że napisałeś to jako żart? ![]() |
Autor: | waldis [ 27 cze 2007, 19:26 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie tak kolego,dlatego jest tyle szczerzących zęby ikon,jak popatrzysz to już powoli roi sie od tematów w tym stylu. Interesuje mnie ...,może ktoś coś napisze Oczywiście forum jest po to żeby min.szukac informacji i zadawać pytania,ale jakoś nie wierze że w tym przypadku tak jest. |
Autor: | SEBA-driver [ 28 cze 2007, 10:10 ] |
Tytuł: | |
Myśle ,ze auto ,które ja posiadam tez można zaliczyć do antyków - S T A R 28 ![]() |
Autor: | adamus29 [ 28 cze 2007, 10:18 ] |
Tytuł: | |
Artykuł pochodzi z http://motoskansen.pl Jest na nim więcej opisów ![]() http://img99.imageshack.us/my.php?image ... cieao9.jpg Samochód ciężarowy ŻUBR Prace nad pierwszą polską ciężarówką o łądownośći 8 ton rozpoczęto w 1952 roku w Biurze Konstrukcyjnym Przemysłu Motoryzacyjnego w Warszawie. Pojazd miał mieć silnik o mocy 150 KM (110 kW), do jego budowy należało wykorzystać części i technologie krajowe. Prototyp wykonano w roku 1955 i oznaczono A80. Napędzany był sześciocylindrowym silnikiem o pojemności skokowej 9935 cm3 rozwijającym moc 140 KM (103 kW) przy 2200 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosił 490 Nm przy 1400 obr/min. Pięciobiegowa skrzynia biegów nie miała zsynchronizowanej "jedynki". W samochodzie astosowano ogumienie dętkowe o wymiarach 12.00-22". Drewniana skrzynia ładunkowa miała powierzchnię 11,2 m2 i była przystosowana do montażu pałąków i opończy. Pojazd miał 7346 mm długości, jego masa własna wynosiła 7250 kg, mógł ciągnąć przyczepę o masie nie przekraczającej 14 ton. A80 był w stanie rozpędzić się do 72 km/h, spalał 25 litrów na 100 km. Samochód jest poprzednikiem jelcza, z wyglądu niezabardzo się różnią. |
Autor: | Bono29 [ 28 cze 2007, 10:27 ] |
Tytuł: | |
Echm.... Taki temat o Żubrze już jest...Sam go założyłem... |
Autor: | adamus29 [ 28 cze 2007, 10:30 ] |
Tytuł: | |
Sorry nie wiedziałem ![]() |
Autor: | Bono29 [ 28 cze 2007, 10:32 ] |
Tytuł: | |
Nic nie szkodzi... nie obrażam się ![]() |
Autor: | adamus29 [ 28 cze 2007, 10:53 ] |
Tytuł: | |
IFA-Instytut Filologii Angielskiej ![]() O IFA nic nie mam, ale znalazłem fajne autka Artykuł pochodzi z Wikipedii http://img157.imageshack.us/my.php?imag ... 955jw3.jpg Framo - marka samochodów stworzona w latach 30. XX wieku przez Jørgen Skafte Rasmussen załozyciela firmy DKW; marka jest skrótowcem od pełnej nazwy firmy Herstellungsort Frankenberg und Motorenwerke ab. W roku 1938 wprowadzono na rynek model Framo V500 z silnikiem o pojemności 500 cm³ i mocy 15 KM. Samochód mógł rozwijać maksymalna prędkość 60 km/h. Po II wojnie światowej w NRD w latach 1953 - 1961 produkowano lekkie samochody dostawcze pod marką Framo w fabryce VEB Barkas-Werke Karl-Marx-Stadt należączej do konklomeratu Industrieverband Fahrzeugbau. Model Framo V902 wyposażony był w silnik o pojemności 900 cm³ i mocy 28 KM (20,6 kW). Jego następcą był Barkas B 1000. http://img157.imageshack.us/my.php?imag ... schdm3.jpg Barkas - marka samochodów dostawczych i minibusów produkowanych w należącej do IFA fabryce VEB. Samochody oznaczone B1000 produkowano w znacjonalizowanej fabryce Framo od roku 1961 aż do 1991. Początkowo model wyposażony był w trzycylindrowy, dwusuwowy jednostkę napędową znaną z samochodów Wartburg 353 / 353W o mocy 43 KM przy pojemności skokowej 900cm³, zwiększonej potem do 1000 cm³ dzięki czemu moc silnika wzrosła do 46 KM. W 1989 rozpoczęto produkcję modelu B1000-1 wyposażonego w czterosuwowy silnik Wartburga 1.3 (na licencji Volkswagena) o pojemności 1272 cm³ i mocy 58 KM. W latach 80. prowadzono pracę nad stworzeniem nastepcy modelu B1000. jednak przerwano je ze wzgędu na postanowienia polityczne. Stworzony model B1100 można oglądać w muzeum motoryzacji w Frankenberg. Wyprodukowano łącznie 175 740 egzempalrzy modelu B1000 i 1 961 B1000-1. |
Autor: | pciuch [ 01 lip 2007, 19:24 ] |
Tytuł: | |
GAZ 51 / Lublin 51 Fajna stronka http://yogi.bubu.w.interia.pl/02_02.htm |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |