[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego :: jak to jest z czasem pracy i odpoczynku we dwoch kierowcow??
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://www.wagaciezka.com/

jak to jest z czasem pracy i odpoczynku we dwoch kierowcow??
https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=9016
Strona 1 z 1

Autor:  youngtruckdriver [ 21 cze 2007, 7:41 ]
Tytuł:  jak to jest z czasem pracy i odpoczynku we dwoch kierowcow??

witam
jestem nowy na forum i od nidawna zaczalem jezdzic samochodem o DMC przekraczajacej 3,5t. jezdze w podwojnej obsadzie ale jeszcze nie do konca wiem jak to jest z czasem pracy i odpoczynku. jesli ktos moze mi pomoc to bardzo bym prosil.
z gory dziekuje
pozdrawiam
youngtruckdriver

Autor:  fotchel [ 21 cze 2007, 11:18 ]
Tytuł: 

Witam, też jestem świerzy driver...jeśli chodzi o czas pracy kierowców proponuje wizytę na stronie http://www.tachospeed.pl, jest tam fajny rozpis jeśli chodzi o ten temat, osobiście sobie wydrukowałem i zalaminowałem, a po konsultacji na szkoleniu z inspektorem ITD wszystko potwierdził i można się według tych wytycznych trzymać (jeśli oczywiście na tarczki będziesz śmigał) jednak do kontroli wiadomo jak ma być :> pozdrawiam...

Autor:  driver18 [ 21 cze 2007, 11:27 ]
Tytuł: 

Dobowy cykl pracy 30 godz. Przerwa dla dwóch kierowców 9 godz nieprzerwanego odpoczynku, tego trzeba się trzymać :wink: :arrow:

Autor:  youngtruckdriver [ 21 cze 2007, 12:36 ]
Tytuł: 

dzieki kolego fotchel. wlasnie na tarczki jezdze i to dopiero 1 miesiac. dzieki jeszcze raz pozdrawiam :D

Autor:  fotchel [ 21 cze 2007, 12:43 ]
Tytuł: 

Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie, już niedługo też ruszam (kwity już mam w kieszeni) teraz tylko dobra firma i w trasę ...Tomek

Autor:  youngtruckdriver [ 21 cze 2007, 12:55 ]
Tytuł: 

to ja juz smiagam :D . narazie tylko po Polsce trzeba trovhe praktyki nabrac. no mam nadzieje ze sie kiedys spotkamy na drodze.

Autor:  fotchel [ 21 cze 2007, 13:08 ]
Tytuł: 

nie wiem czy dobrze robię, ale za tydzień śmigam już na Hiszpanie, narazie z kolegą zza płotu. Manikiem TGA XXL 480, tak więc odrazu na wielką wodę się puszczam....Bo w sumie (ja tak myślę) trzeba od czegoś zacząć a skoro jest okazja to czemu by nie spróbować....

Autor:  youngtruckdriver [ 21 cze 2007, 13:30 ]
Tytuł: 

fajnie masz. tez bym tak chcial. i Ty jedziesz jako drugi kierowca??

Autor:  fotchel [ 21 cze 2007, 13:35 ]
Tytuł: 

Tak dokładnie, kolega (też Tomek) już nim śmiga na Litwę z granulatem (kilka razy już jako pasażer jechałem z Nim), teraz jeszcze ma w planie na tydzień od poniedziałku kurs z szefem do Francji pod Dijon, a po powrocie ze mna za sterami....okolice Madrytu bodajże

Autor:  youngtruckdriver [ 21 cze 2007, 14:41 ]
Tytuł: 

czyli masz juz kat C+E fajnie. szkoda ze mam dopiero 20 lat:((

Autor:  fotchel [ 21 cze 2007, 16:19 ]
Tytuł: 

mam dodatkowo 33 lata :),

Autor:  Użytkownik usunięty [ 23 cze 2007, 16:58 ]
Tytuł: 

Cytuj:
od nidawna zaczalem jezdzic samochodem o DMC przekraczajacej 3,5t. jezdze w podwojnej obsadzie ale jeszcze nie do konca wiem jak to jest z czasem pracy i odpoczynku.
Skoro jest tak jak piszesz, to musiales stosunkowo niedawno zrobic prawo jazdy, a skoro tak, to jak to sie stalo, ze juz teraz nie pamietasz przepisow? Przepis mowi wyraznie, ze w dwuosobowej obsadzie na kazde 30 godzin musisz miec przynajmniej 9 godzin nieprzerwanego odpoczynku.
Pozdro.

Autor:  youngtruckdriver [ 29 cze 2007, 16:34 ]
Tytuł: 

kolego Schlepper. wiem ze w 30 godz okresie pracy musi byc 9 godz nieprzerwanego snu. ale myslale mze jest cos dokladniej opisanego ale skoro nie ma to dzieki.

Autor:  Maroo [ 30 cze 2007, 10:07 ]
Tytuł: 

Cytuj:
kolego Schlepper. wiem ze w 30 godz okresie pracy musi byc 9 godz nieprzerwanego snu. ale myslale mze jest cos dokladniej opisanego ale skoro nie ma to dzieki.
hahahah rozbawil mnie ten tekst "nieprzerwanego snu" :D Twoim zdaniem przy kazdej szoferce na parkingu powinien stac inspektor ITD i sprawdzac czy napewno spicie??

Autor:  szewa [ 09 lip 2007, 14:21 ]
Tytuł:  czas pracy i jazdy w podwujnej

nie ma nic gorszego niz podwujna,kazdy prywaciarz cie wykorzysta na 21 godz pracy tak ze nie bedziesz mial sily zarcia sobie naszykowac!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

[ Dodano: Pon, 09.07.2007, 14:24 ]
do harnasia.licha ta stronka. myslalem ze jest tu wiecej odwiedzajacych,i ludzi z wiekszym doswiadczeniem. :(

Autor:  youngtruckdriver [ 13 lip 2007, 11:40 ]
Tytuł: 

Maroo to jest oczywiscie tylko teoria. sam wiesz jak jest w zyciu:))

Autor:  Thomsen [ 13 lip 2007, 12:25 ]
Tytuł: 

co do jazdy i odpoczynku w "podwójnej". Jak napisali wcześniej koledzy, rozliczany z 30 godzinnego okresu pracy. Musisz w tym okresie zrobić 9h pauzy - która już w żaden sposób nie może być skrócona ... Masz łącznie 9h jazdy TY i 9h jazdy zmiennik ... nie ma możliwości że, jedziesz 9h ciągiem [nawet z 45minutami pauzy w środku] ... możesz jechać max 4,5h, potem wsiada drugi kierowca i jedzie 4,5h ... no i potem zmiana ... max 2razy w tygodniu, możecie przeciągnąc jazdę jeszcze +1h każdy ... czyli w 30h okresie, możecie jechać 20h :) no i tyle chyba coby było z "podwójnej" ...

Autor:  youngtruckdriver [ 17 lip 2007, 16:49 ]
Tytuł: 

dzieki kolego Thomsen tego szczerze powiem ze nie wiedzialem.
pozdro

Autor:  rodzynek [ 18 lip 2007, 14:51 ]
Tytuł: 

Cytuj:
...nie ma możliwości że, jedziesz 9h ciągiem [nawet z 45minutami pauzy w środku] ...
Poza tym jednym cała reszta jest jak najbardziej OK.

Robiąc przerwy jeden zawodnik może jechać 10 godzin (2x w tygodniu) a potem może jechac dopiero drugi. Nie ma najmniejszego znaczenia w jakiej konfiguracji załoganci siądą za kółko.

Powiem więcej, zgodnie z porozumieniem Państw Członkowskich a Brukselą - auto może być stale w ruchu nawet przez 18 albo (2x w tygodniu) 20 godzin (zachowując zmiany max po 4,5 godzinach jazdy). Nie ma potrzeby zatrzymywania się na 45 min. przerwę bo w przypadku załogi 2-os. czas kierowania jest zaliczony drugiemu szoferowi jako przerwa.

Jednakże polecam wykonać tą przerwę po 9 godz. (4,5 każdego załoganta) jazdy. W końcu kiedyś trzeba zjeść i nogi rozprostować. A przy okazji zabezpieczyć się przed niedouczonym krokodylem albo innym kontrolującym.

Autor:  youngtruckdriver [ 20 lip 2007, 10:36 ]
Tytuł: 

Wielkie dzieki kolego rodzynek.
ja mam taak prace ze co jakis czas sie zatrzymuje wiec przerwy mam. widze ze jest tutaj duzo madrych ludzi. jeszcze raz wielkie dzieki

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/