Rejestracja:29 mar 2007, 20:33 Posty: 13
Lokalizacja: Józefów
Witam!
Serdecznie proszę o pomoc doświadczonych kolegów w sprawie możliwości przewozowych Atego 1215.
Użytkuję ten samochód od dwóch lat zabierając ze sobą od 800kg do 2t.
Ostatnio doszły mi nowe załadunki, nie mam możliwości sprawdzenia tonażu.
Ten nowy ładunek(ziemia) jest bardzo ciężki, auto ledwo co jedzie buja się jak okręt, resory wyginają się tak że aż mnie zimny pot oblewa.
Proszę serdecznie o poradę jak ocenic kiedy auto ma dosyc- to dla mnie bardzo ważne ponieważ jestem przyzwyczajony do lekkich ładunków i nie chcę narobic biedy.
Jest to MB Atego 1215 ze zwykłym resorowym zawieszeniem wywrotka skibickiego.
Pozdrawiam!
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1365
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Nie powiedziałeś czy ten ładunek(ziemia) jest na paletach czy luzem,jest to auto zabudowane czy odkryte?Jeśli na plaetach to nie widzę większego problemu bo znając wagę kazdej z palet(co chyba nie jest tajemnicą) i wiedząc ile palet Ci wchodzi możesz rozmieścić je częsciowo pojedyńczo i problem z głowy.Przy pojezdzie odkrytym wystarczy zapytać ładującego o pojemność łyżki(chociaż przypuszczalną) i też nie powinno być problemu.Najważniejsze to umieszczać ładunki równomiernie na jak największej powierzchni ładowni(oczywiście nie wszystkie rodzaje).Twoje auto ma zapewne ładowność 5,5 do 6t.
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Nie ma w Twojej okolicy jakiegoś np składu opału??? jeśli chceż być pewien to wjedz załadowany, tam mają wagę dasz 5-10zł i sprawa rozwiązana. Wtedy znając całą wagę, możesz sobie wizualnie wyobrazić że np całość ładunku to np.8000kg auto zabiera 6000kg czyli ok 1/4 załadunku na drugi raz musisz mieć mniej. Zresztą jeśli np będziesz patrzeć na resory podczas załadunku i mając połowe załadowaną a resory będą już prostę to raczej po załadowaniu reszty auto będzie przeładowane.
Ja podobnie jak Igor84 radzę udać się na jakąś wagę, za 10-20 zł będziesz znał dokładną wagę i następnym razem orientacyjnie sobie określisz czy auto ma już dość, czy jeszcze weźmie
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę