wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
abba fatima z ukł.paliwowym -Man https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6609 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | snejk [ 15 lut 2007, 23:09 ] |
Tytuł: | abba fatima z ukł.paliwowym -Man |
czesc koledzy. Mam problem : zatankowałem taniego paliwa pod Radomiem dojechałem do domu (550 km.) nastepnego dnia - mrozek -8 C i zmiana filtra paliwa (zamarzł) odpowietrzyłem ,(przez sprężone powietrze do baku aż poszło na wtryski bo ręcznej nie mogłem znaleść - ale juz wiem gdzie jest ) i spoko tydzień póżniej szarpanie i odcina jakby paliwko na stałym gazie,predkosci odcina paliwko sekunda i dalej jedzie tak przez 30 km. potem w Schelu tank podobna sytuacja zajechałem do serwisu-komputer itd. ...nic nie znaleźli 560,00zł.w plecy spusciłem 10lropy może to woda na dnie wysuszyłem filtr smok z baku i ok . po 560km. znowu ...nie mam pojęcia co sie dzieje - wtryski , pompa ponoć wporzo. ale w baku terz nic nie znalazłem , sitek rzadnych nie ma bo szukałem i ABBA FATIMA ![]() |
Autor: | HitmaN [ 15 lut 2007, 23:39 ] |
Tytuł: | |
A nie masz czasem w tej ręcznej pompce malutkiego sitka ? Bo się spotkałem z takim czymś już tylko że wtedy było tak że jak zaczynał szarpać i się go trochę podpompowało to znowu chodził chwile dobrze ale znów się zatykał. Bo ta pompka siłą rzeczy wyciskała te paliwo w dwie strony i ten syf sie odrywał od sitka po czym znów się to zalepiało. |
Autor: | waldii [ 16 lut 2007, 9:10 ] |
Tytuł: | |
A może posiada coś takiego jak filterek przedwstępny. Zazwyczaj jest on umieszczony gdzieś w ramie, przed filtrami głównymi i jest niewiele większy od filiżanki do kawy. |
Autor: | Cycu [ 16 lut 2007, 19:09 ] |
Tytuł: | |
U nas sie tak działo we VOLVIE było zepuste EDC nie wiem czy ty masz na EDC czy nie |
Autor: | MAN [ 16 lut 2007, 21:21 ] |
Tytuł: | |
snejk Napisz jaki to rocznik oraz jaki silnik. Jeśli to nie jest winna paliwa to na pompie wtryskowej może być taki zawór przeewowy z elktromagnesem co się zwie ECHAP czy jakoś tak i jak on się zacina to paliwo zamiast iść na silnik to spowrotem wraca do baku |
Autor: | sebotrucker [ 16 lut 2007, 22:38 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli wymieniłeś filtry główne to czy wymieniłeś również filtr odstoinik ![]() to taki mniejszy filtr zaraz za pompką reczną jeżeli nie to on może być przyczyną ![]() |
Autor: | pawcio [ 16 lut 2007, 23:41 ] |
Tytuł: | |
Jaki to model:?: |
Autor: | Marcin87 [ 17 lut 2007, 0:18 ] |
Tytuł: | |
Kolego w kombajnie w lato przerabialem podobna sytuacje. Obroty duze i nagle spadek az kombajn gasl. Z pomoca przyszla wymiana filtrow paliwa, tam byl przedwstepny i glowny. Sprawdz u siebie |
Autor: | sebotrucker [ 17 lut 2007, 12:41 ] |
Tytuł: | |
Masz w którymś miejscu przydkany układ paliwowy bo na małych obrotach wszystko gra bo paliwo leci, ale na dużych już nie ponieważ nienadąża bo gdzieś coś trzyma go ![]() ![]() |
Autor: | snejk [ 18 lut 2007, 21:37 ] |
Tytuł: | |
No dzieki panowie wiedzałem że tu moge z fachowcami pogadać i wziełem wszystkie rady do siebie bede szukał. model Man-a to 18-224 1999r ale buda L czy F 2000 sam nie wiem a silnik to inna historia jak oni to zrobili to nie mam pojecia papiery były holenderskie a jak byłem w serwisie to fochowiec za głowe sie złapał mianowicie jakieś 87 rok silnika z kombinowanym tempomatem pompami itd . ogolnie aż strach ale chodzi i bez wycieków itp. teraz wiem czemu tak tanio kupiłem . Także komputera nie ma ale podłączenie jest i z czymś tam sie łączył więc sam nie wiem czy jest ale ABS był bo tylko podłączenia zostały i EDS nie ma ala MAN jak mugłbyś mi dać jutro czy tam kiedyć pikacza na kom.to chciałbym pare zdań zapytać oddzwonie - Dużo mi pomogłeś ostatnio to i piwko sie należy a w serwisie coś tam o tym elektrowłączniku też mówili cyknij do mnie co jak możesz . a tak wogule to cały schemat układu paliwowego przewertowałem w książkach i nie ma PONOĆ zadnych filterków przedfiltrów i sitek chyba że to tak jak mówie może ktoś tam coś kombinował ale sprawdze to DZIEKI RAZ JESZCZE |
Autor: | Oporniczek [ 19 lut 2007, 10:15 ] |
Tytuł: | |
Sprawdź jeszcze, czy nie jest zapchane sitko smoka w zbiorniku paliwa. |
Autor: | GOLF [ 20 lut 2007, 0:11 ] |
Tytuł: | |
sprawdz jeszcze pierwsze okrągłe kolanko zasilenia od zbiornika klucz 19 odkręć i zobacz czy niema paprochów |
Autor: | snejk [ 22 lut 2007, 9:38 ] |
Tytuł: | |
MAN jak mugłbyś mi dać jutro czy tam kiedyć pikacza na kom.to chciałbym pare zdań zapytać oddzwonie - Dużo mi pomogłeś ostatnio to i piwko sie należy a w serwisie coś tam o tym elektrowłączniku też mówili cyknij do mnie co jak możesz . MAN ALE ZE MNIE INTELIGENT NAWET NR NIE PODAŁEM ![]() [ Dodano: Pią, 23.02.2007, 21:31 ] hehe panowie robota wykonana nie wiem na 100% ale chyba kolega MAN miał racje dzieki raz jeszcze ;p |
Autor: | MAN [ 24 lut 2007, 19:23 ] |
Tytuł: | |
snejk Sory że nie pisałem przez dwa tygodnie robiłem trasy polska-niemcy. Co do tego czy masz komputer to wystarczy zobaczyć pod atrapa czy masz linkę gazu czy sam pedał oraz powinna być kontrolka na wyświetlaczu czerwona z napisem EDC. Jak byś chciał wiedzieć coś wiecej to pisz na PW możesz tam mi podać numer vin samochodu |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |