Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 cze 2023, 10:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Hej, w Stralisie e6 przybyło oleju, została zrobiona diagnostyka Texą no i oczywiście błędów brak, zostały też przeprowadzone wszystkie testy no i tutaj wyszedł jeden zonk. Test sprawności cylindra 1 do 6 wyszedł negatywny ze względu na zbyt wysoką dawkę wstrzykniętego paliwa. Próba została powtórzona 3 razy z takim samym wynikiem, macher poszedł po inny komp również na Texie po czym znowu obydwa testy dały wynik negatywny.
Diagnoza została postawiona, wtryski do wyjęcia na maszynę bo coś z nimi nie tak. Zostały sprawdzone dokładnie na dwóch maszynach i cztery są stan igła,a dwa mieszczą się w tolerancji…wiec one są ok.
I teraz pytanie czy ktoś spotkał się z tym by Texa waliła takie błędy i wychodziły takie głupoty, bo w sumie tu się okazuje że wtryski zostały niepotrzebnie wyjęte z auta…


Post Wysłano: 25 cze 2023, 11:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3604
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

W Iveco nie przybywa oleju przez same wtryski czy obsady wtrysków jak w innych markach. Winne są zazwyczaj rurki, ewentualnie pompa puszcza.
Texa nie ogarnie tego tematu. Tylko oryginalny Eltrac Easy ma procedurę do sprawdzenia tego. Zdejmuje się pokrywę zeby bylo widac rurki listwy CR, wyciąga filtr odmy (tam widać jakby leciało z uszczelnienia wałka pompy) i podnosi komputerem maksymalnie ciśnienie na pompie wtryskowej, najlepiej test robić na rozgrzanym silniku. Bez podniesienia ciśnienia nic nie zobaczysz na nieobciążonym silniku.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 25 cze 2023, 11:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Rurki od szyny były sprawdzane na rozgrzanym i tam wszystko było suche, pompy nie oglądaliśmy bo pytałem wczoraj w DBK i goście mówili że pompy im się nie zdarzają raczej by wałkiem wywalały no ale kto wie. Generalnie niezła zagadka DPF pokazuje ciśnienie wsteczne 4hPa na wolnych i tam nic więcej Texą nie sprawdzi czy on się wypala do końca i co ile km jest regeneracja, takie wróżenie z fusów bo może on się niechce wypalić lub któryś czujnik kanci i dowala za duża dawkę diesla a goście zdiagnozowali dobre wtryski ehhhhh.

Najlepszy jest zj eb że po wyjęciu wtrysków i rozpięciu powrotu silnik jakimś cudem naciągnął ze 20 litrów diesla do oleju…. :shock:


Post Wysłano: 25 cze 2023, 12:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3604
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Z samej pompy rzeczywiscie rzadko cieknie, ale bez zwiększenia ciśnienia na pompie do maksymalnej wydajnosci nic nie będzie widać na rurkach.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 25 cze 2023, 14:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

No widzisz to tu tak trochę od doopy strony robione, miał być komp iveco a w praniu wyszło że robione jest Texą bo niby zrobi tak samo i wyszło jak wyszło szkoda było wtrysków targać bo nic to napewno nie wniosło do rozwiązania tematu….

Tak myśle trza było wziąć dwa auta podpiąć pod tą Texe i by było coś widać jakby w obu wyszło to samo no ale cóż ….może robił kto kiedy taka procedurę i wychodziły jakieś kwiatki???


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: