Silnik po remoncie kapitalnym dymi na szaro. Płynu i oleju nie ubywa. Odpala bez najmniejszego zająknięcia na zimno i na ciepło. Mocy też mu nie brakuje, tylko ten szary dym jest irytujący. Chodzi mi jeszcze po głowie uszkodzenie czujnika temperatury plynu chlodzącego, choć nie wyświetla błędu to ma tendencje do wahania wskazówka temperatury na desce rozdzielczej, tylko pytanie czy ew. Uszkodzenie aż tak wpłynęłoby na dawkę paliwa.
Proszę o jakieś pomoce dydaktyczne lub inne sugestie.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę