Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3639
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Jak myślisz o jakichś barankach na bazie bitumicznej to nie bardzo, ale są nowoczesne powłoki poliuretanowe (line-x, raptor), które z powodzeniem są stosowane na ramach w samochodach terenowych. Tyle, że to nie są tanie rzeczy. Ewentualnie okrętowa farba poliuretanowa. Ogólnie jak chcesz zaczerpnąć wiedzy to czytaj dora 4x4, bo ludzie tam mają największe doświadczenie w temacie walki z korozją na ramach.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Na gołą stal epoksyd-ok. Na to położyłbym lakier poliuretanowy i na tym zakończył. Bitumy wg mnie bez sensu na ramę, ich sie nie lakieruje. Natomiast baranek nie jest na bazie bitumów i jego należy pokryć lakierem. Niedawno malowałem ramę w Iveco Daily i zastosowałem epoksyd w wersji mokro na mokro (Novol 360), który można w ciągu 12h od położenia bez matowania pokrywać lakierami, duże ułatwienie i skrócenie czasu pracy.
Malowalem tym granitem przyczepe i zadna rewelacja to nie jest.
Ja pojechał bym jeszcze na goło stal
forch korroplex lub czym podobnym.. mialem to rok na felgach po piaskowaniu i ruda nie wyszla rok byl tylko ten forch bez podkladu..
Mnie jakoś ten epoxyd nie przekonuje. Osobiście stosuję inną metodę wg mnie dużo lepszą Podkład Reaktywny na to podkład akrylowy i na koniec poliuretan. 4 lata temu zrobiłem tak felgi w naczepie stoi do dziś tylko w okolicach nakretek zrobiły się małe purchle po za tym rewelacja
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę