Witam serdecznie,
Po tygodniowym postoju związanym z wymianą turbosprężarki wyświetla mi trzy następujące błędy EDC: 3868, 3872, 3871, wszystkie posiadają FMI 02. Odczyt wartości rzeczywistych pokazuje właściwe temperatury w ECU oraz w układzie dolotowym. Gdzie szukać przyczyny? Czy ciśnienie doładowania na biegu jałowym powinno wskazywać 1bar (ciśnienie atmosferyczne) czy 0bar (w TGL 12.250 pokazuje mi 0bar na biegu jałowym, w drugim pokazuje 1bar)? Niestety dostępność MANCATSa w mojej okolicy jest znikoma i jedyne co mogę podpiąć to tester Delphi.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę