I ja mam pytanie...
Dzień przed wprowadzeniem opłat zajechałem na granicę, żeby to kupić.
Automaty chyba działały źle bo obok nich stał camper z obsługą i to on mi to "wyrabiali".
Chciałem wziąć urządzenie z odroczoną płatnością (pobieraną co miesiąć z karty paliwowej). Człowiek, który mi to załatwiał powiedział, że muszę mieć jakieś dane konta firmy w ich systemie i że jak nie mam to mogę wziąć tylko urządzenie na przedpłaty.
Czas gonił, godzina nocna więc się zgodziłem.
Niedawno okazało się, że koledzy z firmy brali te ustrojstwa właśnie w trybie automatycznym i nie muszą uzupełniać sami konta.
Zasadnicze pytanie: Czy (i najważniejsze JAK) mogę wymienić te urządzenie i zmienić tryb poboru opłaty? Z tej granicy gdzie to brałem zniknął camper z obsługą, a ja nie miałem czasu zjechać i stać w kolejce do automatu żeby to sprawdzić. Infolinia działa u nich gorzej niż źle.
Czy ktoś z Was robił taką podmianę?
Ew pytanie drugie: Jak wygląda procedura uzupełniania konta w tym systemie?
Do urządzenia dostałem kod PIN. Czy jak ruszę z buta do automatu to muszę mieć urządzenie w ręku, czy tylko zeskanować swoją kartę paliwową i podać kod PIN? Jak to wygląda?
@Jacoo Ja Ci mogę najwyżej napisać jak to wyglądało w moim przypadku.
Zjechałem na parking:
Cytuj:
Maasmechelen
E314 - Borseem (dir. Belgium)
50° 57' 5.4108" N
5° 43' 18.4116" E
Podszedłem do automatu, ale nie chciał czytac mojej karty Shella. Pojawił się koleś z obłsugi i zaprosił do auta.
W tym camperze zeskanował tabletem dowód rej auta, zeskanował kartę paliwową coś poklepał w klawiaturę. Na ekranie kazał mi dotykać kolejnych opcji typu Norma Euro, Liczba osi oraz za ile chcę uzupełnić konto na start.
Do urządzenia dostałem kod PIN, który jeszcze nie wiem do czego służy
Ogólnie system pomocy i informacji mają gorzej niż mizerny.
EDIT: @Jacoo, właśnie zalogowałem się na stronie i widzę, że można uzupełnić konto właśnie przez nią
http://imgur.com/a/P29qZ