Spróbuj kolego zrobić kurs przez internet, i znajdź mi info. o które pytam to się poczuję do odpowiedzialności(żadnej konkretnej wiedzy tam nie przekazują).
Jeżeli kolego możesz to prosiłbym o udzielenie odpowiedzi...
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3640
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Zaskakujące jest z jaką ignorancją podchodzą do spraw podstawowych niektóre osoby. To tak jakby spawacz pytał do czego służą elektrody. No i jeszcze to my jesteśmy winni, że on nie wie a my mu nie chcemy powiedzieć.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
@Rossi jedynym winnym jestem Ja, więc za karę piszę na forum żeby uzyskać odpowiedź na elementarne pytanie. Co do przykładu ze spawaczem to nie trafiony, bo spawacz musiałby się zastanawiać nad BHP czy innymi bzdurami. Kierowca wg mnie powinien głównie znać się na samochodach, transporcie i wszystkim co z tym związane, ale widzę, że teraz kierowca to musi być i urzędnikiem i prawnikiem w jednym, dlatego ponawiam pytanie napisane w poście pierwszym.
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3640
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Wiem, ale nie powiem cytując naczelnika Mieczysława. Radzę zapoznać się z rozporządzeniem WE 561/2006 jak chcesz na poważnie podejść do tematu. Przy okazji szukając tam odpowiedzi dowiesz się innych niezbędnych informacji.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Tarczę wkładasz po wejściu do wozu. Wypisujesz wszystkie pozycje oprócz stanu licznika końcowego, miejscowości zakończenia i daty zakończenia.
Wyjmujesz tarczę kiedy auto staje, Ty przestajesz prowadzić (pod domem), wpisujesz stan licznika końcowego i miejscowość zakończenia jazdy i datę.
Nie zapomnij wyrysować pauzy długopisem na odwrocie. Jeśli chcesz zostawić tarczę w tacho na noc, brakujące dane uzupełnij rano, przed włożeniem nowej.
Jeśli tarcza jest w tacho na noc, nie rób podjazdków, szarpnięć wozem. Przerwiesz pauzę. Przy kontroli może być nie przyjemnie.
W razie wątpliwości, wszystko jest opisane tam gdzie napisał Rossi. WE 561/2006.
Spróbuj kolego zrobić kurs przez internet, i znajdź mi info.
Ja zrobiłem i było takie info. Nawet czytuje w internetach rozporządzenia, Ty dalej papierowe wydania Dziennika Ustaw? Toć masz nieaktualne informacje, bo go nie wydają już od kilku lat.
W czym Cię usprawiedliwia to, że robiłeś przez internet? Jak nie umiesz się sam uczyć to było się zapisać na kurs, gdzie chodzi się przez miesiąc i słucha wykładów z gościem.
@brasi jeżeli nie masz nic ciekawszego i pożyteczniejszego do czytania to współczuję. Takich kursików w ciągu roku na prawdę mam od [wycenzurowano](taki to ze mnie umysł renesansowy), nie zwróciłem wystarczającej uwagi na rzecz o którą pytałem, ale nie jest to powodem ażeby urządzać sobie pseudo inteligentne heheshki.
Jęczysz mi tu, swoją frustracje przelewasz na forum, zmień rękę, albo pracę na umysłową bo masz ból dupy.
Kierowca wg mnie powinien głównie znać się na samochodach, transporcie i wszystkim co z tym związane
Czyli również na przepisach transportowych. Czytaj chłopie (najlepiej mieć pdfy w telefonie w razie wątpliwości) bo bez tej wiedzy to Cię wydoją przy pierwszej kontroli.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę