Witam otóż mam taki problem że nie działa mi przełączanie miedzy niską a wysoka skrzynią z tym że gdy dam masę na czarny przewód idący do cewki w skrzyni to przełączanie działa i pytanie moje jest takie skąd ta masa jest brana czy idzie z jakiegoś przekaźnika czy komputera dodam że od skrzyni ten czarny przewód idzie w okolice silnika i tam jest łączony z kilkoma innymi ale nie idzie do kabiny tylko się wraca gdzieś na tył fajnie jak by ktoś udostępnił jakiś schemat numer kabla tego czarnego to (1030) lub (4030) troche wytarty jest i nie wiem dokładnie. Wiązka sprawdzona było kilka urwanych kabli ale po zlutowaniu dalej to samo. Samochód to DAF xf95 1997.
Wydaje mi się, że jest to zabezpieczenie przed wrzuceniem niskiej skrzyni przy dużej prędkości.
Masę możesz podłączyć skąd chcesz, z byle jakiego punktu masowego.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Tak to właśnie jest zabezpieczenie żeby skrzyni nie rozwalić. A jeśli dam tam masę na stałe to nie spale cewki nie wiem czy tam jest prąd za zapłonem przydał by sie schemat bo ciekawi mnie jak i przez co jest sterowana ta cewka .
Jeśli szedł on do większego punktu masowego, to znakiem tego masa jest raczej stała.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Tak właśnie myślałem że jeśli są te masy połączone ze sobą to musi tam być cały czas masa jutro załatwię schemat z serwisu i się przekonam w jaki to jest sposób sterowane.
Moge ci rano zmierzyć miernikiem na dafie czy ta masa jest tam cały czas, czy po zapołonie..... Mam 3 sztuki na placu.....
Zadzwoń na 503-364-726 koło 12-13 zobaczymy co się da ustalić....
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
OK dzięki. Przy wale jest kostka okrągła bodajże 6 pinowa i czarny z niebieskim jest od załączenia tej cewki tam właśnie mógł byś zmierzyć czy jest zasilanie na cewkę po zapłonie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę