wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=35088 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | DAKER [ 23 mar 2012, 0:22 ] |
Tytuł: | Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Witam czy ktoś z was wie może gdzie w fh pierwszej generacji może być schowany elektro zawór sygnałów . Prąd na kablu dochodzącym do włącznika jest ( stały plus ) mostkuję go z drugim kablem na wtyczce i cisza - wygląda na to że elektro zawór zdechł ... Dzięki za odpowiedź |
Autor: | smislaw [ 23 mar 2012, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Szukaj po przewodach powietrznych, z sygnałów muszą iść do elektrozaworu. |
Autor: | DAKER [ 23 mar 2012, 23:21 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
To wiem kolego ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zzx [ 23 mar 2012, 23:40 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
a przypadkiem elektrozawór nie jest razem z trąbką? |
Autor: | DAKER [ 23 mar 2012, 23:56 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Trąbki hadley-a także osobno elektrozawór i osobno trąbki . |
Autor: | michal tczew [ 24 mar 2012, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Witam, koledzy gdzie się znajduję elektrozawór sygnałów pneumatycznych(sygnały na dachu w Scani R, bo mi słabo dają, praktycznie wcale. |
Autor: | dominik 2004 [ 25 mar 2012, 8:03 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Najprostszy sposób na znalezienie to odkręcić przewód od trąbek i dmuchnąć w niego powietrzem i słuchać gdzie leci . |
Autor: | michal tczew [ 25 mar 2012, 14:13 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Heh tez masz rację:) Dziękuje za podpowiedz ![]() |
Autor: | chaos [ 26 mar 2012, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Cytuj: Witam czy ktoś z was wie może gdzie w fh pierwszej generacji może być schowany elektro zawór sygnałów . Prąd na kablu dochodzącym do włącznika jest ( stały plus ) mostkuję go z drugim kablem na wtyczce i cisza - wygląda na to że elektro zawór zdechł ...
U mnie zawór był przykręcony w okolicach skrzynki z bezpiecznikami (ale raczej to indywidualna sprawa gdzie monter to umiescil)
Dzięki za odpowiedź |
Autor: | DAKER [ 26 mar 2012, 22:16 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Doszedłem do ładu z klaksonami : Do włącznika dochodzą dwa kable : czarny i szary . Na szarym był stały plus po zapłonie a na czarnym nie było nic ... nawet masy . Więc na zdrowy rozum wychodziło na to że z szarego kabla włącznik podaje dalej prąd na czarny i dalej na elektrozawór . Jednak nie : wyszło na to że szary kabel to sterowanie trąbkami a czarny zwykłym klaksonem . Obydwa klaksony są sterowane masą i co najdziwniejsze po podaniu masy na szary kabel w którym jest stały plus sygnały na dachu trąbią . pozdro |
Autor: | smislaw [ 27 mar 2012, 15:44 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Cytuj: Doszedłem do ładu z klaksonami :
Gdybyś podał masę na prądowy to byłoby zwarcie.Do włącznika dochodzą dwa kable : czarny i szary . Na szarym był stały plus po zapłonie a na czarnym nie było nic ... nawet masy . Więc na zdrowy rozum wychodziło na to że z szarego kabla włącznik podaje dalej prąd na czarny i dalej na elektrozawór . Jednak nie : wyszło na to że szary kabel to sterowanie trąbkami a czarny zwykłym klaksonem . Obydwa klaksony są sterowane masą i co najdziwniejsze po podaniu masy na szary kabel w którym jest stały plus sygnały na dachu trąbią . pozdro Ja myślę że czarny idzie na przekażnik a ten uruchamia sygnały podając masę. |
Autor: | DAKER [ 27 mar 2012, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Cytuj: Cytuj: Doszedłem do ładu z klaksonami :
Gdybyś podał masę na prądowy to byłoby zwarcie.Do włącznika dochodzą dwa kable : czarny i szary . Na szarym był stały plus po zapłonie a na czarnym nie było nic ... nawet masy . Więc na zdrowy rozum wychodziło na to że z szarego kabla włącznik podaje dalej prąd na czarny i dalej na elektrozawór . Jednak nie : wyszło na to że szary kabel to sterowanie trąbkami a czarny zwykłym klaksonem . Obydwa klaksony są sterowane masą i co najdziwniejsze po podaniu masy na szary kabel w którym jest stały plus sygnały na dachu trąbią . pozdro Ja myślę że czarny idzie na przekażnik a ten uruchamia sygnały podając masę. |
Autor: | dominik 2004 [ 27 mar 2012, 22:19 ] |
Tytuł: | Re: Elektrozawór sygnałów pneumatycznych . |
Nic w tym dziwnego plus przechodzi przez klakson i na kontrolce ci pokazuje że jest na drugim też powinien być . |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |