Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 gru 2011, 1:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2011, 0:45
Posty: 7
GG: 2513072
Samochód: MAN TGA 18.430

Witam dostałem samochód jest to man tga 18.430 d20 2005r wyswietlany na komputerze jest blad ffr 01045-05 blad oznacza ,,Stopień wyjściowy, światło stop/ blokada ścieżki,, jak ja mam to tłumaczyć i gdzie szukac tej usterki, mam takze drugi bląd zbr 04402-04 jak usunąć te usterki ?? dziekuje za podpowiedź


Post Wysłano: 24 gru 2011, 1:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

drugi blad dotyczy pompy centralnego smarowania


Post Wysłano: 24 gru 2011, 10:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2011, 0:45
Posty: 7
GG: 2513072
Samochód: MAN TGA 18.430

O tym drugim błędzie wiem ze dotyczy pompy centralnego szukałem przerwy w zasilaniu i sprawdziłem wszystkie połączenia elektryczne i wszystko jest ok ? niby jak na konsoli włączę centralne smarowanie to niby tłoczy smar ale co jest przyczyną pokazywania sie tego błedu
??


Post Wysłano: 25 gru 2011, 18:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Jka po prostu stan smaru w zbiorniku jest zbyt maly to moze tez wyskakiwac informacja w postaci bledu


Post Wysłano: 30 gru 2011, 19:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2011, 0:45
Posty: 7
GG: 2513072
Samochód: MAN TGA 18.430

Widzę ze nikt nie znalazł dla mnie prawidłowej podpowiedzi na mój problem z błędem 04402-04 ... cóż dziś wykonałem diagnozę i usunąłem usterkę
Sprawdziłem zasilanie pompy centralnego OK
Wymontowałem pompę z pojazdu i rozebrałem (podejrzenie spalonego silnika elektrycznego)
Żeby go wymontować trzeba Pompę rozebrać w kawałki, po wymontowaniu podpiąłem go na krótko i okazało się ze silnik elektryczny pracuje tylko bardzo powoli obraca nie pracuje płynnie (szarpie) i śmierdzi. po rozebraniu silnika elektrycznego okazało się ze komutator i szczotko-trzymacz są zabrudzone(konkretnie) smarem. okazało się ze przyczyną usterki jest O-ring który jest zakładany na podkładkę która odgradza komory silnika od komory z smarem (starty o-ring do grubości włosa) o-ring wymieniony wirnik szczotko-trzymacz wymyte rozpuszczalnikiem wszystko zmontowane. Błąd zniknął pompa bije smar do układu.

pozostał jeszcze błąd 01045-05 . może spotkał się ktoś kiedyś z tym błędem jak usunąć ta usterkę

Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: