Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 gru 2011, 11:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2011, 10:54
Posty: 2
GG: 0

Witam, na początek powiem, że jestem tutaj nowy wiem mam nadzieję, że będzie nam się dobrze współpracować. A teraz mój problem, jestem posiadaczem volvo fh12 2004r. I mam błędy, mam program do diagnostyki i kabel, lecz program nie może się połączyć, błąd połączenia, z innymi nie miałem problemów, moje pytanie jest takie, czy coś trzeba przełączyć w komputerze pokładowym. Będę wdzięczny za odpowiedź


Post Wysłano: 28 gru 2011, 11:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

witam
post bardzo chaotyczny i nie wiedomo o co Ci w zasadzie biega

jezeli auto posiada ustaerke ( i) ktore chcesz zdiagnozowac to
po 1 napisz VIN auta ( to pozwoli ustalic ktory dokladnie typ i model masz )
po 2 wlacz zaplon i zczytaj kody bledow aktywnych i nieaktywnych z wyswietlacza deski _ pozycja diagnostyka
po 3 napisz objawy usterki jak wystepuja i jak dlugo od kiedy w jakich warunkach ( pusto zaladowany, przy jezdzie pod gorke itp )

jezeli auto nie posiada ustarek ( lub nie wiesz i ich wystapowaniu i chcesz sprawdzic ) a sprzet diagnostyczny nie funkcjonuje to zacznij od tego jaki to sprzet !! i ktorym gniazdem probujesz zczytac cokolwiek
przemysl sprawe i uporzadkuj zapytanie

pozdrowienia

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 28 gru 2011, 13:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2011, 10:54
Posty: 2
GG: 0

Mój program to Autocom i łącze się kablem 8-śmio pinowym po lewej stronie od kierowcy, chcę tylko sczytać błędy i je wykasować, ponieważ w komputerze pokładowym nie znam hasła dostępu, 0000 i 1234 nie wchodzą i w ogóle chciałem przetestować jego wszystkie funkcje. Poczytałem trochę i wyczytałem, że trzeba będzie zamienić jakieś piny i tu zaczynają się schody, ponoć doprowadzenie dodatkowego zasilanie też nic nie daje. już nie mam sił


Post Wysłano: 28 gru 2011, 17:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

????? jaka zamiana pinow na czym na gniezdzie diagnostycznym can ?????
masz chyba za duzo pieniedzy do wyrzucenia jak dasz zewnetrzne zasilania 18 v lub 24 v na J1939 to na 100% gwarantuje holowanie do servisu wymiane VECU i oprogramowania nie wiem ile w Polsce ale u mnie ok 4500 £ i tydzien czekania na czesci z Gent

pozdrowienia

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 30 gru 2011, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

Nie wiem na jakim krańcu świata mieszkasz tszpak ale w Polsce na części z Gent czeka się 2 dni a z Wrocławia są na następny dzień .A podpięcie się z 24v pod szynę danych to jakiś absurd ale nie oznacza od razu wymianę jednostki


Post Wysłano: 02 sty 2012, 0:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2008, 9:11
Posty: 15
GG: 0

Sprawdź zasilanie na złączu. Najlepiej odczytaj błędy z wyświetlacza


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: