wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006 https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33399 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lukas27 [ 25 lis 2011, 14:09 ] |
Tytuł: | Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006 |
Witam. Wyskoczył mi taki błąd Mid 136 psid 41 fmi 14 w Volvie FHz 2006 r ze skrzynią I -shift .Wie ktoś co to jest? |
Autor: | h.klos [ 25 lis 2011, 17:46 ] |
Tytuł: | Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006 |
Oprócz tego błędu powinna Ci się zaświecić kontrolka ESP a sam system nie będzie działał. Warunki generowania kodu: Wyłączona funkcja ESP sygnalizowana jest kodem usterki. Przyspieszenie boczne pojazdu odbiega za bardzo od wartości granicznej. Jeśli ESP na skutek jazdy po złej drodze nie jest w stanie określić pewnie kierunku jazdy pojazdu, to jest to sygnalizowane kodem usterki. Zazwyczaj, jeżeli pojawia się ten kod usterki, pojawiają się także inne związane z ESP kody usterek. Możliwa przyczyna: Funkcja ESP wyłączona przy użyciu serwisowego komputera diagnostycznego. Pojazd jedzie po drodze o złej jakości. Rejestrowanie obecności przyczepy pojazdu wyłączone przy użyciu komputera serwisowego. Czujnik ciśnienia zwalniacza podaje błędną wartość. Inna usterka związana z funkcją ESP. |
Autor: | tszpak [ 25 lis 2011, 18:03 ] |
Tytuł: | Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006 |
lukas27 napisz lepiej co robiles z kolumna kierownicy lub drazkami ? czy kierownice masz prosto jak auto jedzie prosto ?? czy nie grzebales przy kabelkach pod kierownica ?? lub nie rozlales kawy na kierownice ??? kasacja bledu za pomoca sekwencji kalibracyjnej z uzyciem VACDS .....!!!! |
Autor: | h.klos [ 25 lis 2011, 18:24 ] |
Tytuł: | Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006 |
tszpak strzał w dziesiątkę ![]() |
Autor: | lukas27 [ 25 lis 2011, 22:41 ] |
Tytuł: | Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006 |
Z drążkami ani z niczym podobnym nic nie było robione.O kawę musiałbym zapytać kierowce ale pewnie się nie przyzna a co do drogi to można ją nazwać poligonem to może przez to.Myślałem że ma to związek ze skrzynią biegów bo auto zaczęło szarpać przy ruszaniu i po dojechaniu do domu zaczęło coś popiskiwać w skrzyni.Myślę że to łożysko oporowe walnęło i tak popiskuje.Jutro holuję go na warsztat bo jechać trochę strach żeby nie pogorszyć sytuacji i raczej skrzynia do wyjęcia:(Jak macie jakieś inne pomysły oprócz łożyska oporowego proszę o jakieś porady i sugestie. |
Autor: | tszpak [ 26 lis 2011, 1:29 ] |
Tytuł: | Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006 |
niech ci najpierw naprawia sprzeglo ( jak padlo lozysko to masz pewnie sloneczko i tarcze do wymiany ) musza skalibrowac sprzeglo i skrzynie po czym niech wykasuja wszystkie bledy z pamieci jazda testowa pokaze czy masz jakij blad z ESP czy nie jak dalej aktywny to najpierw KALIBRACJA zanim ci rozbiora polowe auta i wymienia ze 3 komputery pozdrowienia ps. nie odpalaj auta z walnietym lozyskiem jak sie wysypia kulki i zablokuja kolo zamachowe to moze nawwet rozwalic obudowe "!!!!!! blad ESP pojawi sie rowniez jak kierowca walnie w kraweznik na skreconych kolach .... szczegoolnie FMI14 ....... |
Autor: | figat2 [ 02 sty 2012, 1:06 ] |
Tytuł: | Re: Mid 136 psid 41 fmi 14 Volvo fh I-shift 2006 |
Jak ma około 550 - 600 tyś km to prawdopodobnie łożysko sprzęgła |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |