Oprócz tego błędu powinna Ci się zaświecić kontrolka ESP a sam system nie będzie działał.
Warunki generowania kodu:
Wyłączona funkcja ESP sygnalizowana jest kodem usterki.
Przyspieszenie boczne pojazdu odbiega za bardzo od wartości granicznej.
Jeśli ESP na skutek jazdy po złej drodze nie jest w stanie określić pewnie kierunku jazdy pojazdu, to jest to sygnalizowane kodem usterki.
Zazwyczaj, jeżeli pojawia się ten kod usterki, pojawiają się także inne związane z ESP kody usterek.
Możliwa przyczyna:
Funkcja ESP wyłączona przy użyciu serwisowego komputera diagnostycznego.
Pojazd jedzie po drodze o złej jakości.
Rejestrowanie obecności przyczepy pojazdu wyłączone przy użyciu komputera serwisowego.
Czujnik ciśnienia zwalniacza podaje błędną wartość.
Inna usterka związana z funkcją ESP.
lukas27 napisz lepiej co robiles z kolumna kierownicy lub drazkami ? czy kierownice masz prosto jak auto jedzie prosto ?? czy nie grzebales przy kabelkach pod kierownica ?? lub nie rozlales kawy na kierownice ???
kasacja bledu za pomoca sekwencji kalibracyjnej z uzyciem VACDS .....!!!!
Z drążkami ani z niczym podobnym nic nie było robione.O kawę musiałbym zapytać kierowce ale pewnie się nie przyzna a co do drogi to można ją nazwać poligonem to może przez to.Myślałem że ma to związek ze skrzynią biegów bo auto zaczęło szarpać przy ruszaniu i po dojechaniu do domu zaczęło coś popiskiwać w skrzyni.Myślę że to łożysko oporowe walnęło i tak popiskuje.Jutro holuję go na warsztat bo jechać trochę strach żeby nie pogorszyć sytuacji i raczej skrzynia do wyjęcia:(Jak macie jakieś inne pomysły oprócz łożyska oporowego proszę o jakieś porady i sugestie.
niech ci najpierw naprawia sprzeglo ( jak padlo lozysko to masz pewnie sloneczko i tarcze do wymiany ) musza skalibrowac sprzeglo i skrzynie po czym niech wykasuja wszystkie bledy z pamieci jazda testowa pokaze czy masz jakij blad z ESP czy nie jak dalej aktywny to najpierw KALIBRACJA zanim ci rozbiora polowe auta i wymienia ze 3 komputery
pozdrowienia
ps. nie odpalaj auta z walnietym lozyskiem jak sie wysypia kulki i zablokuja kolo zamachowe to moze nawwet rozwalic obudowe "!!!!!!
blad ESP pojawi sie rowniez jak kierowca walnie w kraweznik na skreconych kolach .... szczegoolnie FMI14 .......
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę