Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 sie 2011, 11:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2008, 17:40
Posty: 47
GG: 0

Osobówka wjechała w prawy bok DAFa, bok praktycznie zniekształcony, akumulatory oba się wylały, pytanie brzmi czy ma to coś wspólnego z tachografem cyfrowym. Jak wiadomo tachograf ma swoją baterie. Chcący dokonać wydruku na zapłonie tachograf się nie świeci, nie reaguje, na liczniku zamiast kilometrów pojawiły się kreski (--------). Czy to normalne przy tego typu stłuczkach? On automatycznie się wyłącza czy jak? Proszę o odpowiedź


Post Wysłano: 27 sie 2011, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

nie wiem jak to jest w dafie ale sądze ze tak samo jak w manie. Przy aku w skrzynce masz dodakowe bezpieczniki któe odpowiedzialne są za tacho


Post Wysłano: 27 sie 2011, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5112
Samochód: orange i grafitowy

no chyba nie do końca tachograf "ma własne baterie".
jak napisał bicker83 tachograf ma własne bezpieczniki ale baterie są te same co ma samochód i jeżeli baterie się "wylały" to nie działają i tachograf też nie bedzie działał.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 28 sie 2011, 13:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2010, 23:10
Posty: 11
GG: 0

Kolego wiesz, ze dzwonią ale nie wiesz w którym kościele, owszem tacho ma baterie, ale one odpowiedzialne są tylko za pamięć danych podczas odłączenia aku. Żeby dokonać wydruku musisz mieć podłączone akumulatory.


Post Wysłano: 29 sie 2011, 12:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Każdy pisze a nie wie co.

Tachografy już od szuflady mają baterie ale służą one tylko do podtrzymania zegarka lub tco przy życiu.
Masz na wyśw kreski bo tco nie robi, możesz je wyciągnąć i podłączyć na chwilę w drugim samochodzie i nie będziesz miał problemów z odczytem. (lub bezp do aku zgodnie ze schematem na obudowie.)

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: