Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 lip 2011, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

mam dylemat co będzie lepsze do mercedesa 711 taka konstrukcja :
Obrazek

czy może taka
Obrazek

(C) alledrogo

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 07 lip 2011, 23:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2011, 21:18
Posty: 22
GG: 5000263
Lokalizacja: Łuków Śląski k/Rybnika

Według Mnie lepiej jest mieć pełną "podłoge".
Samochód zawsze wejdzie na obydwa najazdy,ale gdy są tylko najazdy, to jest problem przewieść np. quada, jakiś motor, czy minikoparke (wiem z własnego doświadczenia). Jak bym miał zakładać, to zdecydowanie "pełny" najazd. :)


Ostatnio zmieniony 07 lip 2011, 23:23 przez bacus, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 07 lip 2011, 23:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Mi chodziło bardziej o zalety/wady tej skrętnej osi, bo najazd można uzupełnić.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 08 lip 2011, 11:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6058
Samochód: Volvo FH

Jeśli umiesz cofać z przyczepami, to raczej to ze skrętną osią, bardziej zwrotniejsze toto będzie.

Jeśli nie to ten drugi model, cosik na kształt tandema. Coś czuje, że ten długi tylny zwis nie raz będzie przyczyną problemów i zwyżki na OC.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 08 lip 2011, 12:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

W drugim przypadku wg mnie nie będzie takiego problemu z dobrym ustawieniem pojazdu na lawecie, żeby Ci za bardzo na hak nie napierał lub odwrotnie. Osobiście wybrałbym drugą opcję.


Post Wysłano: 08 lip 2011, 16:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2010, 23:13
Posty: 17
GG: 0
Samochód: Renault

Wybierając drugą opcje masz zalety takie że nie ważne jak załadujesz ona nigdy nie zrobi ci wężyka ani łódki lepiej jednak cofa się i skręca lawetą 1 lecz tą musisz uważać jak auta ładujesz osobiście wybrał bym 2 bo jest bardziej stabilna jak się przyzwyczaisz to będziesz już nie zauważał różnicy przy skrętach a tak naprawde więcej drogi się jedzie prosto niż skręca albo cofa w uliczkach .


Post Wysłano: 09 lip 2011, 15:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

zdecydowanie drugie rozwiązanie lepsze. Przy załadowaniu dwoch aut nie będzie Ci ta naczepa wężykowała. Co do ruchomego dyszla kwestia przezwyczajenia na początku cięzko ale poźniej juz bez róznicy. Co wazne druga laweta nie będzie ci tak nadchodziła jak pierwsza. do tego dwie ośki to troche za mało na dwa auta bo będą Ci pękały opony


Post Wysłano: 09 lip 2011, 18:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2007, 23:13
Posty: 22
GG: 11758750
Lokalizacja: Wojnicz/Tarnów

Ja proponuję opcję numer 1, troszkę więcej zachodzący tył ale zimą nie będziesz się skrobał dużo lepszy nacisk na hak.
Tylko chodzi o dobre rozmieszczenie osi, zależy to od producentów. A jeśli chodzi o podłogę to trzeba pomyśleć tez o ładowności.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: