mam dylemat co będzie lepsze do mercedesa 711 taka konstrukcja :
czy może taka
(C) alledrogo
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Według Mnie lepiej jest mieć pełną "podłoge".
Samochód zawsze wejdzie na obydwa najazdy,ale gdy są tylko najazdy, to jest problem przewieść np. quada, jakiś motor, czy minikoparke (wiem z własnego doświadczenia). Jak bym miał zakładać, to zdecydowanie "pełny" najazd.
Ostatnio zmieniony 07 lip 2011, 23:23 przez bacus, łącznie zmieniany 1 raz.
Mi chodziło bardziej o zalety/wady tej skrętnej osi, bo najazd można uzupełnić.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:17 mar 2008, 16:34 Posty: 712
Lokalizacja: SM
W drugim przypadku wg mnie nie będzie takiego problemu z dobrym ustawieniem pojazdu na lawecie, żeby Ci za bardzo na hak nie napierał lub odwrotnie. Osobiście wybrałbym drugą opcję.
Rejestracja:24 sty 2010, 23:13 Posty: 17
GG: 0
Samochód: Renault
Wybierając drugą opcje masz zalety takie że nie ważne jak załadujesz ona nigdy nie zrobi ci wężyka ani łódki lepiej jednak cofa się i skręca lawetą 1 lecz tą musisz uważać jak auta ładujesz osobiście wybrał bym 2 bo jest bardziej stabilna jak się przyzwyczaisz to będziesz już nie zauważał różnicy przy skrętach a tak naprawde więcej drogi się jedzie prosto niż skręca albo cofa w uliczkach .
zdecydowanie drugie rozwiązanie lepsze. Przy załadowaniu dwoch aut nie będzie Ci ta naczepa wężykowała. Co do ruchomego dyszla kwestia przezwyczajenia na początku cięzko ale poźniej juz bez róznicy. Co wazne druga laweta nie będzie ci tak nadchodziła jak pierwsza. do tego dwie ośki to troche za mało na dwa auta bo będą Ci pękały opony
Ja proponuję opcję numer 1, troszkę więcej zachodzący tył ale zimą nie będziesz się skrobał dużo lepszy nacisk na hak.
Tylko chodzi o dobre rozmieszczenie osi, zależy to od producentów. A jeśli chodzi o podłogę to trzeba pomyśleć tez o ładowności.
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę