Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 kwie 2011, 11:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 kwie 2011, 10:42
Posty: 3
GG: 0
Samochód: MB Actross

Koledzy, jestem świeżym kierowcą, jeżdżę od wakacji zeszłego roku, teraz też na trasy międzynarodowe i staram sie zbierać wiedzę niezbędną do przetrwania na trasie Kupiłem klucz przekładniowy, jest naprawdę rewelacyjny, ratuje tyłek na autostradzie, ale jestem raczej mikrej postury i mam problem ze ściągnięciem koła z piasty i założenie drugiego. Są na to jakieś metody?
Kolega z Niemiec polecił mi taki wózek, na który kładzie się koło i można nim podjechac gdziekolwiek. W Polszy chyba tylko jedna firma go produkuje. Jak myślicie może być pomocny? podaje link do fotek

http://www.szulc.org.pl/helper_pomocnik ... 28,47.html

_________________
BaSzaN


Post Wysłano: 22 kwie 2011, 11:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Ten link nie działa. Wózek albo porządna breszka.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 22 kwie 2011, 11:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 kwie 2011, 10:42
Posty: 3
GG: 0
Samochód: MB Actross

Cytuj:
Ten link nie działa. Wózek albo porządna breszka.

Teraz już powinien działać...ponoć breszka jest niczym przy tym wózeczku...

_________________
BaSzaN


Post Wysłano: 22 kwie 2011, 11:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

Dobra breszka wystarczy. Jeśli ja, z moimi 68kg daję radę, to i Ty musisz:) Potrenuj może na bazie, tak żebyś nie miał problemów w trasie.
Ja zakładam koło tak: podjeżdżam z kołem pod piastę, i lewą jego stronę klinuję nogą, a pod prawą podkładam breszkę - jedną ręką potrafię unieść całe koło , tak aby siadło na szpilki.

Zdejmowanie - breszka, w otwór felgi, i zdejmuję bez większego problemu.


Post Wysłano: 22 kwie 2011, 14:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 880
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

300 zł,12kg daj spokój załatw breszke i sposobem założysz.Ja do kombajnu zakładałem breszką i dało radę więc w tiru też dasz. Jeśli nie miałbyś kiedyś kluczka przekładniowego to pamiętam żeby zakładać nakrętki na te same szpilki wtedy lżej sie wkręca.

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Post Wysłano: 22 kwie 2011, 14:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2010, 20:01
Posty: 320
Lokalizacja: Warmińsko=Mazurskie

Klucz przekładniowy zakupiłem, po tym jak połamałem, pokrętło i nasadkę przy odkręcaniu, kłopot miałem co nie miara, teraz mam w nosie przedłużki i wieszanie się na niej! Koszt ok190zł ale się opłaca. Wózek do kół też jest dobry jak się ma miejsce na wożenie tego wózka. Oba narzędzia pozwalają ulepszyć pracę w pojedynkę. Pamiętaj aby przekładniowym nie dokręcać śrub, grozi to urwaniem ich w najmniej oczekiwanym momencie. Nad tym wózkiem też się zastanowię, bo nie wiadomo kiedy będzie potrzebny, a lepiej mieć niż męczyć się, choć i bez niego można sobie poradzić.

_________________
A;B;C;C+E+ADR...chciało by się więcej, ale nie mam już sił!
CB 6227 Gustaw; SP4HIE


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: