180tys.km-wypalony tlok, wszystkie pompowtryski do roboty, brak mozliwosci nabicia szklanek-sprawdz cene uzywanych silnikow to sie upewnisz.Konkretny przypadek-I wlasciciel.
180tys.km-wypalony tlok, wszystkie pompowtryski do roboty, brak mozliwosci nabicia szklanek-sprawdz cene uzywanych silnikow to sie upewnisz.Konkretny przypadek-I wlasciciel.
Jak sie dba tak sie ma. Mogło być tak że lali syf do zbiorników wtryski padł i powypalało tłoki. co do pytania to myślę że dużo dużo więcej niż mówi mieciu pewnie koło bańki.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
myślę że dużo dużo więcej niż mówi mieciu pewnie koło bańki.
Kolego, ty myslisz a ja wiem co napisalem. Rzecz jasna ze za rope nikt tu teraz nieporęczny-taki byl przypadek. Tak czy inaczej tylko cztery tloczki, i ogolnie twierdze ze troche przekombinowane przy silniku, np EGR z dwiema turbinami i chłodzeniem miedzy stopniowym, a wiadomo ze czym wiecej tym mniej:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę