Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 kwie 2013, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2012, 23:08
Posty: 8
Samochód: SCANIA

Witam.Nie wiem czy dobrze trafiłem ale nigdzie nie moge znalesc podobnych odpowiedzi. Jezdze Scania R 420 poł roczna. moje pytanie dotyczy faktycznego pomiaru spalania przez komputer poiewaz teraz zaniza mi o jakies 3 litry i urządzenie zamontowane przez Scanie do szczytyania danych o spalanie itp.Teraz zaczeli u mnie w firmie brac pod uwagę dane z tego urzadenia ale zauwarzyłem ze ono identycznie szczytuje co pokokazuje komputer w scani. Czyli po zanizonych danych. Moje pytanie czy jest mozliwa korekta pomiaru spalania bo w scani powiedzieli ze to raczej nie mozliwe. Czyli jezeli trasa polska hiszpania tony 15 na Hiszpanie 22 do Polski komputer pokazuje przykładowo 27.5 a faktycznie wychodzi 31 lub 32 to szefa oczy wpatrzone w te dane daja duzo do myslenia. :evil: Za kazda odpowiedz z góry dzieki. acha odp.typu banki itp niech dowciapni zostawia dla swoich rodzin. pozdrawiam


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 22:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

To nie z autem problem, bo taki problem ma prawie każdy, tylko z szefem który jest baranem. Pozdrawiam

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 22:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 19:05
Posty: 120
GG: 4686688
Samochód: SCANIA
Lokalizacja: Białystok

Mógłbyś rozwinąć swoją myśl ?


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Jest mozliwa kalibracja wyswietlacza spalania ale potrzeba do tego troche zachodu. Poza tym kierowanie sie w 100% tylko tym wskazaniem wydaje sie malo rozsądne


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 22:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2012, 23:08
Posty: 8
Samochód: SCANIA

Łukaszmechanik. Ja wiem o tym ale przy takim ładunku jadąc dołem po górkach normalne ze nie spali 26 ale nie przetłumaczy tym badziej ze na serwisie Scani powiedzieli ze komputer pokazuje idealnie itp. Dlatego chciałbym zaczym zaczne wojne z serwisem i szefostwem czy jest taka mozliwosc korekty juz ją pomiezyłem nie raz i wiem na 100% ze zaniza o 3 litry mierzone zalania do pełna cpn. Kolego Nyto mógłbys to w jakims stopiu opisać. Byłbym wdzieczny.


Post Wysłano: 07 kwie 2013, 22:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

To mój daf non stop italia/ sycylia i ogólnie dół buta, full obciążony skład, 33/35 460 ssc astronic :shock:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 26 kwie 2013, 7:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2008, 10:40
Posty: 40
GG: 0
Lokalizacja: białystok

W jednostce EMS jest możliwoś zmiany współczynnika spalania fabrycznie jest ustawiony na 1,00 można go przestawi do 1,20 rozbieżnośc 3l. to powinno wystarczyc ustawienie 1,10-1.12


Post Wysłano: 28 kwie 2013, 16:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2006, 0:27
Posty: 53

Jest możliwe niekalibrowanie ale to jest troszkę zachodu i szef się nie zgodzi bo trzeba dosyć dużo paliwa spalić ale tak jak kolega napisał to jest możliwość przestawienia współczynnika bo fabrycznie jest ustawiony na 1
a w silnikach Scania ma +/- 9 % lub 8 % różnicy więc masz swoje 3 litry w silnikach HPI a w silnikach PDE ta różnica jest dużo mniejsza i wynosi ok +/- 2, 3 %
więc powiedz szefowi jak chce to niech sam jedzie w trasę lub zabezpieczy ci zbiorniki


Post Wysłano: 09 maja 2013, 22:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2012, 23:08
Posty: 8
Samochód: SCANIA

Grisza i Kurczak dzieki za zaintereswanie nadzieje juz traciłem, :( Czyli bez tzw ''laptopa'' sie nie obejdzie dobrze rozumie tak? Czyli bedą problemy bo z tego co juz sie dowiedziałem to Scania zyje tymi przekłamaniami i chwaleniem się ze jej auta po górach z Hiszpani 26 pala. Mozna i w ten sposób reklame sobie robić :mrgreen:


Post Wysłano: 13 maja 2013, 14:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2006, 0:27
Posty: 53

Hej to nie jest tak że scania się chwali że 26 po górach ale jak masz nowy układ paliwowy to jest ok ale to ok 30000 km to zaczyna przekłamywać jak chcesz to mogę ci to przestawić. jak coś kontakt na priv


Post Wysłano: 28 maja 2013, 18:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2012, 23:08
Posty: 8
Samochód: SCANIA

kurczak212 dziękuje za zainteresowanie :) wysłałem ci wiadomość na prywat. Czekam na info. Pozdrawiam.


Post Wysłano: 04 cze 2013, 23:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 cze 2013, 23:12
Posty: 2
GG: 40454
Samochód: W124 230E

Witam,
podepnę się z ciekawości,
i jak, udało się skalibrować??



pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 04 cze 2013, 23:40 przez MechanikSochaczew, łącznie zmieniany 1 raz.
Na spamowanie reklamami na forum trzeba sobie zapracowac.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: