W volvie FH 16 520 rocznik 99 mam problem z przedmuchem pomiędzy głowicą a blokiem silnika,który z kolei doprowadził do wydmuchiwania płynu chłodzącego na zewnątrz.Fachowcy powiedzieli że opadła tuleja więc dałem blok do frezowania ,włożono odpowiednie podkładki pod tuleje .Silnik został złożony i odpalony(koszt około15 tyś) .Dopóki chodził na postoju było "ok" ale już podczas jazdy próbnej problem powrócił.Jest to silnik bez typowej uszczelki pod głowicę a kanały wodne i olejowe uszczelniają jedynie oringi. Proszę o radę.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5112
Samochód: orange i grafitowy
zawsze planowało się głowice a twoi fachowcy splanowali blok na mój gust troszke dziwne, ale może jestem w błędzie.
czy oringi dałeś orginalne kupione w serwisie czy może zamienniki to też może mieć znaczenie.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę