A wiec tak dzisiaj wreszcie temp. w okolicy 0*c Nacisnąłem pedał hamulca światła stop działają skasowałem błąd w sterowniku centralnego smarowania i właczyłem ręczne smarowanie na sterowniku zapala się dioda od ciśnienia w układzie kontrolka nie zapala się wszystko samo się naprawiło fakt że tylko do następnych mrozów
Więc tak kupiłem ori czujnik od stopu jak pisałem wcześniej i jutro wymienie
A co do centralnego smarowania to są z nim kłopoty tylko przy dosyć skrajnych temp. w duże upały i duże mrozu czy to wina czy to wina czujnika czy smaru
Kupiłem 20 Kg samru Agip specjanego do centralnego smarowania typu vogel
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
jutro napełnię puszkę do pełna nowym smarem
Nowy czujnik u producenta vogla 90 euro
![:/ :/](./images/smilies/icon_smile3.gif)
I tu moje pytanie wiem że czujnik odpowiada tylko za to że gdy pompa pracuje wytwarza się ciśnienie i czujnik ma wtedy za zadanie dac impuls sterownikowi że w układzie jest ciśnienie jeżeli tego nie zrobi zapala się kontrolka oznaczającą że w pojemniku nie ma smaru czy jak dorobię jakąś przejściówkę i wkręcę jakiś uniwersalny czujnik będzie to spełniało zadanie
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)