Jeżeli chodzi o moduł przyczepy. Komunikuje się on z sterownikiem za pomocą linii CAN. Do prawidłowego działania modulatora potrzebne jest zasilanie 24V (+), masa, i dwa kabelki od linii CAN. Te 4 kable wychodzą ze sterownika i idą na modulator. Sprawdź czy nie ma przerw lub zwarcia. Jeżeli z kablami jest ok to prawdopodobnie leży modulator.
Rejestracja:27 mar 2009, 8:59 Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12
Witam.Koledzy patrzylem tak jak mi podpowiedzieliscie i odkrecilem ta blache a pod nia byly takie cztery zawory i jeden był b.duzy przy nim po prawej malutki wyglada jak ten co jest przykrecony do zbiornika powietrza pod akumulatorami obok tego malego jest plaski prostakątny byglada podobnie jak rozdzielacz powietrza na poduszki co jest przy ramie za kabina i jest tam jeszcze malutki elektryczny z dwoma kablami.Ten pierwszy duzy zawór miał jedynie cztery przewody w tyczce i był tam jeden gruby czerwony kabel reszta w kolorach zielony,zółty i jakis ciemny.Probowałem sprawdzic prad i nic.Czy dobrze szukam?Co mam robic koledzy?
Kolega ma następujący problem z chińczykiem. Nie może go odpalić i wyświetla sie komunikat: vehicle wet tank air pressoune value too low active. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to prosiłbym o szybka pomoc
komunikat który się wyświetla oznacza niskie ciś. powietrza ale to nie ma nic wspólnego z odpalaniem . Sprawdz w diagnozie usterki silnika lub czy wogóle widzi silnik .
Rejestracja:06 mar 2007, 20:34 Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: podlasie
Cytuj:
Jak udalo Ci sie rozwiazac ten problem?
Zmieniliśmy auto na nowsze... Ten błąd raz się pojawiał, później znikał. Nic z tym nie było robione, może po prostu wystarczyłoby sprawdzić szczelność i dobić czynnika r134a.
Zmieniliśmy auto na nowsze... Ten błąd raz się pojawiał, później znikał. Nic z tym nie było robione, może po prostu wystarczyłoby sprawdzić szczelność i dobić czynnika r134a.
Nabite po wymianie chlodnicy, ale nie ruszyla Czeka nas wycieczka do serwisu pewnie,trzeba tylko przekonac szefa
Witam
Mam FH12 z 2000 r. mam taki błąd:
Sensor wheel sp LF
Electrical fault
Inactive E 9 I
MID 136
SID 001
FMI 5
Przeszukałem net i dochodzę do wniosku, że mam jakieś zwarcie w przewodzie czujnika ABS lewego przedniego koła. Proszę o wskazówki co do postępowania i miejsca lokalizacji usterki, bo na razie sprawdziłem część przewodu i wychodzi że wszystko jest O.K.
Pozdrawiam
Adam
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę